Ervaringen smart trike zoo 3in1

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door goldy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

Wij denken om deze voor mijn zoontje zijn 1ste verjaardag te geven. Zijn er mensen die deze hebben en wat zijn jullie ervaringen ermee?

Of zijn er misschien nog andere 3wielers die jullie aanraden? Wel eentje waar hij al meteen gebruik van kan maken.

Groetjes goldy

2. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Wij hebben de smart trike ook gegeven aan onze dochter van 1 vorig jaar. Ze heeft er een paar keer opgezeten naar de winkel toe en dat vond ze toen wel leuk. Toen kwam de winter eraan en heeft ie de hele winter in de schuur gestaan. Nu kan ze zelf op en afstappen maar zelf trappen gaat niet. Ze snapt niet dat ze kracht moet zetten. Eerlijk gezegd vind ik nu een loopfietsje leuker nu ze 2 wordt dit weekend, maar ik vind dat ook weer zonde omdat ik dan die driewieler bijna niet gebruikt heb. Ik zou dus eerder voor een heel goedkoop driewielertje gaan en dan volgend jaar een loopfietsje.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

wij hebben een gewone smart trike en ik vind hem niet alles eigenlijk. Mijn dochter heeft hem heel veel gebruikt als wandelwagen toen ze 1 was. Zelf fietsen kan ze pas sinds ze 3 is, ze is en niet groot en hij trapt heel erg zwaar. We hebben er ook een hele goedkope plastic driewieler en die trapt veel lichter, maar heeft weer als minpunten dat hij omvalt in scherpe bochten en je kunt hem niet duwen.

Kortom als wandelwagen leuk, maar als driewelier erg zwaar trappen en ze moeten best groot zijn om het te kunnen (hier kon dochter pas fietsen op de driewieler toen ze ook op een 12" fiets kon fietsen).

4. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Dilano heeft hem ook voor zijn 1ste verjaardag gekregen en hij vond het geweldig. In het begin zat hij helemaal vast en nu zit hij er gewoon op. Hij kan nog niet trappen maar daar is de duw stang weer handig voor. Maar ik zou denk ook eerder een loopfietsje nemen oid

5. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Eens met Arja.
    Ik heb er een via marktplaats gekocht, maar hij is niet erg veel gebruikt. Mannetje kan nu pas, met moeite, bij de trappers. Maar echt zelf trappen is nog veel te zwaar. Nu hebben we een loopfietsje en dat is echt geweldig!
    Ik zou dan eerder voor een vierwielig loopfietsje gaan (bijv. van Puky), of voor een leuke loopauto. Als ie twee is dan over naar een loopfietsje met twee wielen, daar hebben ze volgens mij veel meer aan dan zo'n 3wieler.

6. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    hier ook loopautootje met 1e verjaardag. Die van Nijntje. groot succes!! En nog steeds. zou ik dus eerder doen. pas als hij jaar of drie wordt, krijg zoontje een driewieler hier. dan kan hij hem zelf gebruiken.

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    thnx allemaal voor de reacties.. Een loopauto heeft hij al. Een tijdje geleden al van mijn schoonouders gekregen.
    Ik ga er nog over nadenken.. Meer ervaringen met de smart trike zijn zeer welkom!

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wij hebben de Smart Trike ook aan ons zoontje gegeven op zijn eerste verjaardag!
    Super leuk hoor! We gaan vaak 's avonds na het eten nog even wandelen, of een ijsje halen bij de ijssalon iets verder op. Dan gaat hij altijd mee in de smart trike! Echt leuk, hij zit er ook altijd met zo'n trotse big-smile in!!!
    En het sturen heeft hij nu door hé??!! haha dan loop je lekker, duw je de stang, en gaat hij in een keer heftig naar rechts of links sturen... Reden vorige week bijna de heg in bij iemand!!
    Nee echt leuk!
    ook als ik 1 boodschapje moet halen dan zet ik hem daarin en loop ik naar de winkel. Pak melk (of iets anders) achter in de bak... stoerrrr
    Hij kan nu nog niet bij de trappers, straks wel en dan kan hij lekker zelf trappen!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij hebben m ook en zoonlief is er helemaal weg van! Hij kan nu eindelijk bij de trappers maar zelf fietsen lukt hem nog niet. Hij snapt wel ongeveer wat de bedoeling is maar de kracht heeft ie er nog niet echt voor. Maar dat komt vanzelf wel, ik ben blij dat we m hebben gekocht voor zijn 1ste verjaardag. Ja winter gebruik je m inderdaad niet maar hij heeft er nu veel plezier van mits mama mee wilt lopen(duwen) :p :D Loopfiets snapt mijn zoon helemaal niks van, had die in bart smith geprobeerd en hij ging gewoon lopen ermee ipv erop zitten

10. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Onze knul heeft ook een 3 in 1 trike voor zijn verjaardag gehad. Hij vindt het geweldig. Inderdaad, hij kan er nog niet zelf op fietsen, maar hij vindt het er leuk om erop rondgereden te worden. Hij zit dan zo trots als een pauw om zich heen te kijken en 'stuurt' gezellig mee. En als het mooi weer is, zetten we hem gewoon zonder stang in de tuin. Dan kan hij zich eindeloos vermaken met er alleen maar op en af klimmen. En steentjes en takken (en slakken) verzamelen in het laadklepje vindt hij ook erg leuk. Ik was erg blij met dit cadeau en ik weet zeker dat hij hier nog jaren plezier van zal hebben.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha hebben wij dezelfde zoon :p Damian kan ook uren zoet ermee zijn met erop en eraf klimmen en alles verzamelen in dat ding :p

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx voor alle reacties, veel verdeelde meningen. Ik denk dat hij er bij ons veel aan heeft en er komen nog genoeg feestdagen enz. voor een loopfietsje kadoo te geven.. Dus ik heb hem besteld:D.. Wel via internet want hier in NL is alleen de rode verkrijgbaar. Dit word hem:

Bekijk bijlage 164785

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leuk! Benieuwd wat hij ervan vind :)

Deel Deze Pagina