omdat ik de laatste tijd ontzettend met geld smeet heb ik mezelf ingeperkt... ik gebruikte eerder wel zo'n 250 euro per week! veel eten belandde daardoor in de prullenbak... ik heb nu een aparte rekening genomen en ik wil het nu met 1000 euro per maand doen.. ik snap dat sommigen denken pfff zoveel? het is enkel voor de boodschappen en kleding voor mn meisjes... en wat extra dingetjes zoals eens langs de kapper, of een geurtje of eens een leuk truitje voor mezelf... hoe doen jullie dit eigenlijk? het is niet zo dat we het met dit moeten doen om te bezuinigen maar ik wil gewoon niet meer dan dit opmaken.. vind het zo zonde van het geld namelijk!
ja dat klopt maar dat was alleen boodschappen... de kleding kwam er nog bij.... en extra dingen....! dus kwam ik soms over de 2000....!
kijk voor de gein eens bij weinig te besteden wat eten topic kan je een hoop bespaar tips vinden en zo dus wel met 1000 inclusief alles doen makkelijk dan
Oww zooo,, maar als je dan zoveel kleding,geurtjes en wat nog meer koopt puilen de kasten dan niet helemaal uit? 1000 moet toch lukken??
Ik zou beginnen met een maandlang alles precies bij te houden, dus ook een kopje koffie met iets lekkers of een broodje dat je ergens haalt. Dan zie je in elk geval waar het grootste deel van het geld naartoe gaat: kleding, eten of 'losse dingetjes'. Na die maand kun je beslissen hoeveel je op elke post wilt besparen, welk bedrag je redelijk vindt om uit te geven. En dat dus blijven bijhouden, zodat je op tijd kunt bijsturen mocht je over de grens dreigen te gaan.
Hier 400 euro voor boodschappen en daarbij ongeveer 50 euro voor een cadeautje of iets wat ik helemaal over het hoofd heb gezien. Overigens gaan we een of twee keer per jaar voor kleren kijken en niet iedere week of zo vaak per maand naar een stad of zo.
ik pin 400,- en verdeel dat over 4 enveloppen, das boodschappen. de rest (kleding enzo) wordt meestal gepind, maar soms red ik t van t boodschappen geld. ik kan mezelf goed in de hand houden en koop zelden iets voor mezelf (totdat mn man zegt: dat shirtje kan niet meer, schat, koop iets!)
Ik merk dat ik veel minder uit geef als ik niet alles pin. Dus af en toe wat contant halen en de bonnetjes bewaren. Geen idee of ik het na ga kijken, maar het werkt wel.. Want normaal keek ik nu al weer uit naar de maandelijkse belasting teruggave, en nu hebben we ineens een paar honderd euro over
menn 1000 euro voor boodschappen en kleding.. jee hoeveel kleding koop je dan ?? haha.. zou inderdaad eens bij het topic weinig boodschappen geld wat eten per week: deel 2 . hihi denk dat je je even op je hoofd krabbelt dan. haha.. wel lekker dat dat zomaar kan..
best veel geld.. maargoed als het kan waarom niet. ik zeg geniet ervan! mocht het ooit minder worden heb je toen lekker geleeft! al val je dan wel in een behoorlijk gat hier 400 euro 100 euro per week dus voor boodschappen rookwaren luiers etcetc.. prima te doen.
Jemig 1000 euro over voor de hele maand....sorry maar wat is je vraag nou.....je kunt voor de helft minder nog rondkomen....
wow!! wij hebben per week tussen de 50 en 75 aan boodschappen, en dat is echt max! we hebben nu ook al 3 weken maar 35 a 40 euro per week uitgegeven! kleertjes koop ik veel bij C&A, super leuk spul en niet duur! die 1000 euro doe ik 2 a 2,5 maand mee!
Jeetje 1000 euro! Dat is echt heel veel. Wij doen 100 euro per week em daar haal ik alle boodschappen van, inclusief luiers. En koop soms ook nog kleding ervan de extra dingen kijken we gewoon of het kan of niet. En van de kinderbijslag kopen we ook kleding voor Sam. Is dus 400 euro per maand aan boodschappen en soms 100 euro aan extra dingen.
1000 per maand alleen aan boodschappen en kleding en luxe vind ik een behoorlijk bedrag! Wow, had ik dat maar uit te geven zomaar Als je t hebt en kunt waarom niet toch, maar het is een behoorlijk bedrag dus idd zelfs met de helft kun je vast nog rondkomen als je bewuster gaat kopen succes!