dit snap ik niet jemoeder kan geen gezonde voeding kopen maar jij hebt wel geld voor dieetenvoeding... geef je moeder dan geld voor gezond eten, dan val je blijvend af ipv dat je slank op vakantie gaat en mert cellulitis weer terug komt..... die crashdieten zijn zo slecht....
alhoewel ik een groot voorstander van weightwatchers ben... is dit niet het dieet wat jij zoekt.... weightwatchers leert je gezond te eten en dan kan niet bij je moeder, en weightwatchers gaat er van uit dat je ca een pond tot max een kilo afvalt.... oke, sommigen vallen meer af maar veel ook niet..... en jij hoeft wrs niet zo heel veel af te vallen anders zou je dat niet redden voor mei.....
Ook dat het kost ook nog eens behoorlijk veel geld. De eerste maand 45 euro en daarna 15 euro per maand..
nee dat is verkeerd mis nuke, die 45 euro is voor drie maand, inclusief inschrijfgeld en na 3 maand betaal je 15 euro per maand.... dat doen ze om je te comitten om het 3 maand vol te houden, na 3 maand is het maandelijks opzegbaar!
Ik zag dit staan onder aan de site Weight Watchers Online - Volledig Online afvallen met ons Programma
ik ben zelf vanaf septemberbezig en ben 13 kilo kwijt.... onofficieel bijna 14.... maar vrijdag is pas mijn weegdag. Weight watchers is echt heel fijn je kan gewoon met iedereen mee doen, je mag eten wat je lekker vind mits je maar binnen de punten blijft en je aan de fitformules houd.... maar al je snel wilt afvallen als in een crashdieet moet je niet naar WW. WW is meer een levensstijl.... is het enige dieet waarvan wetenschappelijk is bewezen is dat het echt en langdurig werkt! Ziekenhuizen gaan ook steeds meer hun patienten naar WW sturen.... werken zelf samen met WW heb ik begrepen . Maar TS heeft niet haar gezondheid op het oog maar een fijne vakantie en de illusie dat een beter figuur je gelukkiger maakt...Tuurlijk voel je je lekkerder , dat ontken ik niet....maar als je je geluk zo afhankelijk van je figuur maakt heb je veel meer om aan te werken dan je gewicht.
Ik was al benieuwd hoe het gegaan was maar ik lees dat je je laatste kilo's ermee af bent gevallen. Super! Ik ben nu ook weer begonnen maar moet nog even in het drinkritme komen want vergeet gewoon zoveel te drinken door die kleine draken eetlust is al wel een stuk minder en hoop nu ongeveer 8 kilo afvallen. Hoeveel potjes heb je gebruikt en hoe lang ben je bezig geweest?
dan moet je dus voor het 3 maanden spaarplan gaan.... dat is 3 maand voor 59.95 en daar 14.95 per maand .... kennelijk is het of duurder geworden( 15 euro) of je betaald toch nog 15 euro inschrijfkosten....dat haal ik er niet uit.....In september heb iik 45 euro voor 3 maand betaald en vanaf toen 15 euro
Cambridge dieet val je heel snel mee af, het kost je alleen wel 50,00 per week ongeveer. 3x daags alleen maar soep/shakes/repen. Als je op gewicht bent moet je wel heeeeel goed afbouwen en opbouwen. En niet weer in je oude levensstijl vallen want dan heb je het er zo weer bij, net als bij elk ander dieet......
Geen idee maar ik lees alleen wat ik zie staan en dat is 49,95 voor de eerste maand en daarna 14,95. Maargoed wat jij al zegt je kunt het heel leuk gaan volgend maar als je niets aan je eetgewoonte doet is het nog weg gegooid geld..
moet je nog even doorscrollen naar onderen..... Maar wat dat betreft iss ww ook wel commervieel hoor..... dan willen dames bijv een combipas, dan kun je en online en naar de bijeenkomsten.... en geven ze zich op en dan horen ze als ze op cursus komen dat het goedkoper was geweest als ze zich daar hadden opgegeven voor de combipas... dat soort dingen vind ik echt flauw! Je kan trouwens ook best op het forum zonder te betalen, allen heb je dan geen toegan tot het dagboek ( daar staan alle punten) en tot recepten.... maar op een gegeven moment weet je het natuurlijk wel en kun je gewoon opzeggen, ook kun je door te googelen wel achter veel waarden komen.....
Ik bedoel niet dat ik geen geld heb gezonde korst te halen.. maar dat word erg lastig omdat we nu thuis met z'n zessen zijn. Ik kan daar niet voor gaan betalen, ik betaal m'n moeder al wat in de maand en ik kan niet verwachten dat ze voor mij anders gaat koken. (ook kan ik niet apart gaan koken, raar.. maar dan krijg ik ruzie hier en dat heb ik al zat). Ik ben dus op zoek naar vervangende voeding, een goed dieet. Niet te streng.. maar ik vind het geen crash dieet als je 2kg per week afvalt. en naar zoiets ben ik op zoek, ik ben me bewust van hoe crash diëten zijn.. dat je geen energie hebt, je daarna net zo veel of meer aan komt of het jojo -effect krijgt. . Ik ga even kijken naar de suggesties, dank jullie wel... Ik weet dat er meer moet veranderen (weet niet wie het zei) dan alleen een beter figuur, maar ik weet dat ik me dan veel beter zal voelen en dan aan de slag kan gaan met mezelf (eigenwaarde, zelf verzekerd zijn) ... ( ik kan ook wel zelf gaan rommelen, maar ik denk dat het beter is dat ik goede ervaringen van jullie hoor ).
's ochtends fruit met magere yoghurt, smiddags 2 crackers met mager beleg, tussendoor een appel en 's avonds een piepklein stukje kip of vis met veel groente. Verder water en kruidenthee drinken en niets snoepen. Fruit en groente varieer je. Hou het 2 weken vol en hup de kilo's vliegen er af. En dan ga je na je vakantie eens rustig nadenken hoe je op een gezonde manier tevreden kunt zijn met jezelf. Maar das iets voor NA je vakantie
Das echt veels te weinig, gaat je lichaam in de spaarstand, en gaat alles wat je eet omzetten in vet, je vernielt je metobolisme op deze manier.... ik zou liever lange termijn kijken dan korte... Maar in iedergeval s6! Het is jouw keus!
Je kan beter langzaam afvallen dan heel snel. Hoe sneller je afvalt hoe sneller het er weer aanzit. Ik ben 2 jaar geleden begonnen door gewoon gezond te eten, en te sporten. Ik had 1 dag in de week dat ik iets lekkers mocht pakken, savonds een schaaltje chips en dan gewoon een schaaltje. En dan kon ik er weer tegenaan. Ik ben toen 25 kilo afgevallen in een half jaar tijd. Dus nog vrij snel. En het is er nu nog steeds af. Ik ben nu wel zwanger, maar ben nog maar 2 kilo aangekomen, omdat ik gewoon gezond eet. Ik heb mijn voedingspatroon aan de verloskundige laten zien, en die vond het helemaal goed. Gezond maar ons kindje krijgt voldoende binnen. Dus 10 kilo afvallen in 3 weKeN tijd, het lijkt mij ook niet goed. DE eerste week val je wel veel af, k viel toen 4 klo af.
Je krijgt op deze manier toch niet voldoende binnen? Je kan dan wel zo af gaan vallen, maar dit dieet kan je nooit lang volhouden. Dus dat betekend dat je zachtjes aan weer gewoon gaat eten, en nog meer gaat snakken naar vet en suikers.
The key is om gewoon geen honger te lijden. Dus ieder 2 a 3 uur iets gezonds eten. Meer yoghurt, kwark, karnemelk binnen krijgen. Als ik trek heb, drink ik bijv 1 glas karnemelk en eet ik 1 stuk fruit. En variëren als je elke dag hetzelfde eet, wordt het ook saai. Ik vind bijv. lekker om tussendoor plakje kipfilet met erin la vache qui rit surimisticks met komkommer shake: magere kwark, beetje melk, 1 banaan, handjevol diepgevroren frambozen, kaneel en beetje honing en dat opdrinken magere kwark met kaneel, honing, handje vol walnoten of aarbeien Kwestie van gezonder eten en > 3 keer per week te sporten en je zal snel afvallen ook zo. En dan 1 keer per week 1 dag eten wat je wilt zodat je het langer volhoudt en je metabolisme ook een kick krijgt.
ik ben ook aan et afvallen de eerste 2 weken afgevallen 2,9 kilo bij elkaar en nu lukt het ineens niet meer terwijl ik niks anders doe...wat moet ik nu doen? ben ik nu in spaarstand ofzo?? en wat is metabolisme??