Hey allemaal, Ben nu 10 weken en heb de laatste dagen enorm veel last van krampen. Echt niet te houden. Ik kan wel heel moeilijk naar het toilet gaan. Mijn gyneacologe heeft me nu Movicol voorgeschreven, maar de klachten blijven wel. Is dit normaal en wat veroorzaakt die krampen dan juist? Gisterenavond lag ik in de zetel en moest hoesten en kreeg tijdens het hoesten plots een hevige steek in mijn buik... Ben maandag nog naar de gyneacologe geweest en alles was in orde. Moet ik me zorgen beginnen maken? Herkent dit iemand? Liefs Nanske
ik had de eerste 3 maand ook heel erg last van krampen en dat kwam door mijn darmen, nu heb ik het nog als de kleine weer flink gegroeid is, je darmen moeten dan een nieuw plekje vinden en dat gaat vaak samen met die krampen. de steken die je beschrijft tijdens het hoesten lijkt op bandenpijn
hoesten en niezen als je zwanger bent kan zoveel pijn doen! ik hou altijd mijn onderbuik vast maar dan nog doet het pijn. is heel normaal! en ik heb ook altijd krampen als mijn darmen opspelen, weet niet precies hoe het komt, maar je bm wordt wel groter natuurlijk dus het zal wel lekker tegen elkaar aangedrukt zitten allemaal. niets om je zorgen over te maken in elk geval!
Hmm ok, dank je voor jullie reactie... De krampen zijn soms zo vervelend dat ik er ook rugpijn van krijg... Hopelijk gaat dit snel over... Liefs Nanske
ik heb ook af en toe last van kramp, dan is mn hele buik pijnlijk. Maar mijn baarmoeder doet geen pijn trouwens. En ook heb ik erge steken als ik nies en hoest in mijn zij, duik er echt van in elkaar zo pijnlijk.
klinkt erg als bandenpijn. kun je erg last van hebben hoor. lag bij eerste ook wel eens over de grond te rollen van pijn soms zelfs tot overgevne toe.