Hallo dames, "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker".. Ja ja.. Heb net ingelogd op 'mijn toeslagen' omdat ik een loonsverhoging heb gekregen per 1 januari heel fijn natuurlijk, maar dan moet je je nieuwe toetsingsinkomen invullen.. En je hebt een rekenhulp.. Nou ik snap er werkelijk niks van, die bedragen waar ze op uitkomen.. Ik neem gewoon mijn brutoloon en doe dat x 12.. Dan kom ik op mijn jaarloon uit, maar bij die rekenhulp komen ze op een heel ander bedrag.. Kan ik het niet gewoon telefonisch doorgeven ofzo?
12x je brutoloon, 8% vakantiegeld erbij. En dan de hypotheekrente eraf halen (ik doe dat zelf voor de zekerheid niet en krijg zo bij de definitieve berekening een paar honderd euro terug).
Je kan het bruto jaarloon ( inc vakantiegeld/minis eventueel eigen woning) ook gewoon invullen zónder rekenhulp Ik vul het loon altijd gewoon zo in op toeslagen.nl je hoeft de rekenhulp namelijk niet perse te gebruiken.
Ik doe 14x mijn bruto maandloon (eindejaarsuitkering en vakantiegeld erbij). Bij ml trek ik de hypotheekrente eraf.