Hallo meiden, Heb van de week een test met trekpleister 2 v 5 gedaan, die was toen omowit. Vanmorgen weer getest en nu een licht streepje. Nu lees ik alleen allerlei slechte ervaringen met de kruidvat 2v5 testen. Die van de trekpleister zijn volgens mij van dezelfde fabriek. Zijn er meiden die hier ook een streepje hadden terwijl ze toch niet zwanger bleken te zijn? Alvast bedankt! Gr mamakaatje
persoonlijk vind ik die van kruidvat of trekpleister fijne testen, ik heb nooit streepjes gehad als ik niet zwanger was. En idd kruidvat en trekpleister is allemaal een .. Heb je een foto van je test????
dat denk ik eigenlijk ook...mar weet het niet zeker, hij is vrij licht en al opgedroogd zo te zien...zou zeggen test over 2 dagen weer eens!! spannend!!!
ik heb zelf ook goede ervaringen, maar zag in een ander topic hier een test waarvan iedereen meteen zou zeggen: zwanger en die bleek dus vals positief. Maar ik heb zelf nog nooit gekke streepjes gehad, ze bleven gewoon wit.
ik denk echt dat je zwanger bent! ik begon met een lichtere test, die op een foto niet eens te zien was, maar na 3 dagen was t een knaller! die testen hebben mij nog nooit voor de gek gehouden!!
Hahah ik heb je foto,s gevonden nou stelt mijn dat wel een beetje gerust ant mijn testen zien er net zo uit als de laaste ..... ik ga pas weer testen op mijn nod en jij
Bedankt meiden... En missymaaike: ik ga ook pas weer woensdag een test doen denk ik. Ben wel een beetje onzeker omdat ik wat krampjes net boven mijn schaambeen heb???!!!
mamakaatje: hartstikke zwanger hoor, dit is echt geen tuur test meer of een indroog streepje... GEFELICITEERD
Gefeliciteerd, mooie test. Krampjes kun je zeker in het begin hebben... ik hoop dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat.
Ik heb tot week 10 die krampjes gehad, bij beide zwangerschappen, is juist een heel goed teken! Gefeliciteerd! Super mooi begin van het nieuwe jaar!
weet jij nog wat jij gisteren tegen mij zei , dat ik niet van het ergste uit moest gaan doe jij dat dan ook niet en tuurlijk ben ik ook bang en maak ik me zorgen maar opzich ben ik vrij kalm en zie el wat het allemaal brengt , ik weet namelijk dat druk maken geen zin heeft, dus zullen we gewoon maar genieten en voorzichtig op die roze wolk gaan zitten