Ervaringen spontaan zwanger worden PCOS

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Loes778, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes778

    Loes778 Lid

    19 mrt 2018
    13
    2
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik zag geen recent topic hierover en dit is ook de eerste keer dat ik iets plaats op een forum. Dus sorry als ik een overbodig onderwerp heb aangemaakt en alvast sorry voor het lange verhaal.

    Ik ben nu 24 jaar en heb al sinds augustus 2017 geen menstruatie gehad. Uiteraard naar de dokter geweest. Sinds vorige maand is er bij mij PCOS gediagnosticeerd.

    Op dit moment is mijn kinderwens niet zodanig groot dat ik direct in een medisch traject terecht wil komen. Ik heb overgewicht en heb besloten daar in ieder geval iets aan te doen, in de hoop dat mijn cyclus vanzelf weer op gang komt.

    Door de diagnose zijn mijn vriend en ik uiteraard toch gaan nadenken over ons toekomstplannen betreft kinderen en hebben we besloten om nu geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken en de natuur haar gang te laten gaan, zeg maar.
    Ter info, we zijn al 10 jaar samen, hebben allebei een baan en een koopwoning, voldoende stabiliteit dus voor als ik wel zwanger zou kunnen worden.

    Nu mijn vraag. Zijn er vrouwen die zich herkennen in dit verhaal en spontaan zwanger geworden zijn?
    Omdat mijn menstruatie al zolang uitblijft vraag ik mij af of er een eisprong kan optreden voordat ik een menstruatie heb gehad?

    Alvast bedankt voor het lezen.

    Groetjes,
    Loes778
     

Deel Deze Pagina