Wij willen voordat de 2de geboren word nog een weekendje weg. Nu is er een goede aanbieding all inclusive bij deze parken: In de parken De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, Erperheide (B) en Park Hochsauerland (D). Welke is volgens jullie het leukst?
wij zijn zelf een midweek in feb in erperheide geweest en dat is een perfect park voor kleintjes cp zelf zegt ook dat dit park het meest geschikt is voor 0 t/m 4 jaar. dus ik zou zeggen erperheide
De Eemhof is niet meer overdekt,Erperheide is te lang geleden dat ik daar geweest ben.De Huttenheugte heb ik in november nog bezocht en die huisjes zijn echt toe aan renovatie. Het Meerdal vind ik zelf wel een mooi park. Hochsauerland ben ik nog niet geweest,was voorheen Gran Dorado en over het algemeen waren die bungalows netter omdat ze nieuwer zijn maar de faciliteiten (zwembad) minder.
de eemhof, huttenheugte en meerdal hebben alle 3 een wildwaterbaan en vind ik zelf ook de leukste parken. heb bijna alle parken gezien van CP alleen in duitsland niet, maar die 3 vind ik het leukst.
ik vind de kempervennen erg leuk! *edti* ow ik lees weer eens verkeerd.... je moet kiezen uit die 3... uhm sorry dan kan ik geen antwoord geven ben alleen in de kempervennen geweest
Ik vind persoonlijk het meerdal en de huttenheugte het leukst. Wij zijn vorig jaar met een kleintje van 8 maanden daar geweest, en dat ging perfect.
Ik denk dat het de huttenheugte gaat worden, wij zijn er wel eens eerder geweest. De huisjes zijn niet erg boeiend maar de omgeving is wel erg mooi!