Wordt een baby altijd wakker van kou?

Discussie in 'Verzorging' gestart door soeee, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeee

soeee Niet meer actief

Dag dames,

Heb een vraagje. Onze dochter van zo'n 3,5 mnd slaapt bij ons op de slaapkamer. Heb sinds een paar nachten het bovenste raampje een klein stukje open, omdat er de ramen helemaal nat waren elke dag, het was dus ontzettend vochtig hier. Lijkt me niet echt gezond.

Sinds ik het raam een stukje open heb slaap ik zelf ook beter, maar Sara's nekje voelt koel aan. Niet koud, maar koel. Heeft zij het te koud? Ze wordt er niet wakker van. Worden baby's over het algemeen altijd wakker als zij het koud hebben of moet ik toch echt het raam weer dicht gaan doen? Ze staat trouwens niet op de tocht.

Alvast bedankt!

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Onze dochter (wat leuk, wij hebben ook een Sara :D ) word niet wakker van kou. Ze ligt in een slaapzak en onder een deken maar als de deken is weggegleden voelt ze helemaal koud aan, maar slaapt wel gewoon door. Het raam open is wel gezond, ik zou dan kiezen voor het raam open laten maar je dochter wat warmers aantrekken.

3. soeee

soeee Niet meer actief

Mooie naam hè! Hihi. Heb er later een extra dekentje bij gedaan en toen was het goed :)

4. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Prachtige naam inderdaad ;)

Dekentje lijkt me een goede oplossing!

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Die van ons slaapt dan heel onrustig, heel duidelijk merkbaar.

6. soeee

soeee Niet meer actief

Ja ik dacht ook dat ze wel wakker zou worden als ze het koud zou hebben. Word zelf ook wakker van kou :) Maar het raam een klein stukje open kan geen kwaad als ze niet op de tocht ligt toch?

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ivan word wel wakker als hij het koud heeft, begint dan heel hard te huilen :( Zijn nekje is dan steenkoud.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon wordt nergens wakker van (echt niet waar, voorbeelden zat)
    Dochter wordt wel wakker van de kou en is meer koukleumerig dan haar broer.

9. soeee

soeee Niet meer actief

Ze voelt nu gelukkig niet meer koud met die extra deken. Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina