Hoi allemaal, Misschien een beetje een aparte vraag, maar ik ga hem toch stellen Toen onze dochter geboren was kregen we een mand met allemaal cadeautjes en daarin zaten ook een hoop luiers in maat 2. Het waren Pampers met daar op de afbeelding van een dier (hond, schaap, koe, etc). Ik heb er hier een plaatje van gevonden: http://merelvanmerle.files.wordpress.com/2012/05/pamper-schaap.jpg Die luiers heb ik laatst allemaal gebruikt en bevielen me erg goed. Nu kocht ik laatst een pak Pampers Baby Dry in maat 2, maar dit waren totaal andere luiers. Ook fijn, maar niet zo fijn als die met diertjes erop Nu is mijn vraag: zijn die Pampers met dierafbeelding nog te koop en zo ja, welke zijn dat?
Da's de oude collectie, nu al ongeveer 1 jaar niet meer te koop in een winkel. Misschien via mp nog te krijgen. Ik gebruik ze ook nog, het zijn nog de luiers die ik voor mijn oudste gekocht had, nu draagt de jongste ze.
inderdaad ongeveer een jaar geleden verandert, officieel verbetert met nieuwe toplaag maar ik ben het met je eens dat ze minder fijn zijn.
Ik dacht qua plaatjes ook aan simply dry! ( Overigens heb ik 't vaker gelezen maar nooit echt geloofd, maar ik vind het toch echt zo; de luiers van de aldi zijn even zacht, dun en goed als die van pampers! En maar liefst 72 stuks voor 11,99!