Na net 2 jaar geleden een 2e hands opel astra station te hebben aangeschaft uit 2007 laat hij ons nu al in de steek. De laatste 3 maanden heeft hij al 5x bij de garage gestaan en hij is nog niet goed. We hebben besloten om hem weg te doen, het vertrouwen is er af. Maar nu moeten we achter een ander aan en we willen geen opel meer. Welke stationwagen of andere ruime gezinsauto met ruime kofferbak rijden jullie en wat zijn jullie ervaringen met deze auto?
Wij hadden ook een Opel Astra station, drama.. Iedere x wat. Nu een Audi A4 sinds een maand if 4 en deze bevalt echt super. Hij is wat duurder qua verzekering en wegenbelasting maar het is het waard!
Hier ook lange tijd een Ford Focus gehad. Weinig problemen mee gehad (mee doorgereden tot 250.000 km). Nu hebben we een Renault Grand Scenic.
Hier ook een Ford Focus Station gehad. Beviel ons prima! Nu sinds kort een Citroen Xsara Picasso. Tot nu toe bevalt deze ook heel goed!
Wij hebben een Volvo V40 uit 2000. Mijn schoonouders hebben er 10 jaar in gereden en wij rijden er nu 3 jaar in. Ben er ontzettend blij mee en hij werkt prima. Laatst met de APK waren we 65 euro kwijt. Kwestie van goed onderhouden lijkt mij... En als je hem 2e hands koopt zorg dan in iedergeval dat je weet waar hij vandaan komt en dat je kunt controleren hoe hij onderhouden is door middel van een onderhoudsboekje e.d. Succes!
Wij rijden wel opel astra station en geen problemen. Zal elke auto niet zijn kuren hebben, geen idee eigenlijk
Wij hebben een Mondeo van een jaar of 5 oud ( dacht ik ). Perfect! Echt heerlijk. Het is een zware, stabiele auto die echt als een zonnetje rijdt.
bedankt voor alle reacties tot nu toe. Voor deze astra hebben we ook een astra station gehad en helemaal afgereden, weinig tot geen problemen mee gehad. Met deze was het zo'n ellende dat we even helemaal genezen zijn van opel De ford focus spreekt ons ook wel aan. Maar de Volvo vinden we ook heel mooi alleen die valt aardig wat duurder uit.
Ik rij nu 3 jaar in mijn ford focus uit 2006. Gekocht met 160.000 op de teller en ondertussen bijna op 300.000 staan. Wel wat gebruikelijk groter onderhoud met deze km stand zoals een kapotte turbo maar ja ik rij dan ook redelijk veel kilometers.
Volvo V50. Hebben hem bijna 2 jaar geleden nieuw gekocht. Van de wagen zijn we tevreden maar niet van de garage waar we hem gekocht hebben. Zijn nu bij een andere Volvo garage en daar een super service. Hebben vorige week wel de elektronica volledig moeten vernieuwen, maar viel nog allemaal onder garantie.
Wij zijn onlangs van de astra station overgestapt naar een volvo v50. Iets kleiner maar rijdt zoveel lekkerder.
Wij hebben een Volkswagen Passat en een Audi A4 gehad als stationwagens. We rijden nu in een Mercedes E station. Met de 1e twee nooit problemen gehad, de mercedes had een enorme fout in het veringssysteem wat helemaal vervangen moest worden. Gelukkig nog in de garantietijd, maar ik had het niet echt verwacht van zo'n auto. Zo zie je maar, elk merk kan mankementen hebben...
Een Opel Astra. Geen problemen mee gehad, behalve toen we zelf schade reden dan. Zou nooit meer een andere zou willen dan een stationwagen.
Hier een Volkswagen golf station.wel al een oudje is van 2001. maar ondanks dat niet heel veel problemen ermee.we onderhouden hem goed en rijden er al 5 jaar zelf in.de volgende zal ook wel weer een golf worden aangezien mn man een golf liefhebber is.
Wij hadden een Ford Focus station uit 2000? Heerlijke auto! Veel ruimte in de achterbank en ook op de achterbank en eigenlijk weinig problemen mee gehad. Waar je op moet letten als je er 1 tweedehands gaat aanschaffen, de roest op de deurspijlen.