Wij hebben een BMW 320 touring uit 2006. Rijd heel fijn. Is nooit wat mee. het nieuwe model is ook erg mooi (en groot!)
Wij hebben ook een opel astra station (diesel) Mijn man rijdt er 50.000+ per jaar mee. Veel onderhoud, dat wel, maar geen gekke dingen eigenlijk...
Wij hadden ook de opel astra diesel nog geen 2 ton op teller, wat een ellende met deze auto vreselijk!!! Voor ons even geen opel meer. Gelukkig dat die van jullie beter bevalt.
Ik heb een seat cordoba vario. Volgens mij uit ´99. Hij is wat lichter dan een gemiddelde stationwagen en daardoor wat goedkoper voor mij. Bevalt prima. (we passen er alleen niet met zijn allen in maar dat is een ander verhaal.)
Wij rijden een Opel Vectra uit ''97 en we hebben nooit wat! Tuurlijk heeft elke auto onderhoudt nodig, mijn man kan dit gelukkig allemaal zelf We hebben hem nu 2 jaar en hij heeft nog nooit de neiging gehad om ons langs de kant van de weg te laten staan.. Wij zijn dus wel goed te spreken over Opel
wij hebben een renauld megane estate, een nieuwere. echt een super fijne auto, zit veel luxe op en aan, rijd fijn, 6 versnellingen maar het allerbelangrijkst, je kan achterin zelfs als volwassenen goed zitten, genoeg beenruimte. er passen 3kinderstoeltjes naast elkaar of 2 stoeltjes en een volwassene ertussen. en de kofferbak, daar schuif ik zo de buggy in zonder helemaal op de vouwen. de kinderwagen kon er ook zat in, maar die hebben we eigenlijk nooit meer mee.
Volvo is de eerste auto die ik rijd die ik echt super vind. Maar wij hebben de laatste jaren ook erg veel pech gehad met auto's.... we zijn nu het stadium voorbij gelukkig! De focus is volgens mij wel de goedkoopste qua wegenbelasting in de stationvariant volgens mij. Mijn broer heeft om die reden voor de focus gekozen. Wij zullen nooit meer voor een franse auto, al onze franse auto's hadden problemen. Opel weet ik niet, met de corsa geen problemen. De astra rijd niet fijn. Wij hebben echter geen station nu. We hebben een volvo s60. Zitten er ook over te denken welke station we zouden nemen straks. Mag ik aan de volvo mensen vragen uit welke jaar jullie auto is en hoeveel wegenbelasting hij kost? De volvo s60 kost bijvoorbeeld rond de 380 per kwartaal. Ik schrik me er kapot van, want ik woon nu nog in Duitsland en betaal dat bedrag per jaar.
Wij rijden een Ibiza ST. Voor ons perfect. Maar als je de ruimte van een Astra gewend bent, is het waarschijnlijk niet iets voor jullie. Hij is nl. wel wat kleiner.
Een Ford Focus uit 2006. Tot op heden heel erg tevreden over. Vorige week hebben we de twee ton aangetikt en tot nu toe heeft ie nog geen grote problemen gehad... Ik klop 'm even hard af!
Wij hebben een Opel Vectra station uit 2007 sinds eind 2011. Prima auto, geen problemen gehad tot nu toe. Sandy
Wij hebben een Volvo V50 uit 2004 en nog geen moment spijt van gehad! Een super fijne en zeer ruime auto. Sowieso willen wij niet anders dan een Volvo. Veel succes met jullie zoektocht!
Hier allebei een Volvo, ik Volvo v40 en mijn man een Volvo s40. Rijden al jaren Volvo en willen niks anders meer.
Goh, da's de moeite! Ik woon in België en wij betalen rond de 250 denk ik. Alleszins geen 300 aan wegenbelasting (per jaar) Wij hebben een V50 van 2011.
Goed kijken naar de ruimte die je wilt hebben en naar bekende klachten. Zo kwamen wij uit op de VW Passat. Een van de weinige stations (iig onze uitvoering) waar weinig problemen over te vinden zijn. Wou heel graag eerst een volvo tot ik hoorde dat die zo ineens uit kunnen vallen, daarna een 308, maar ook die hebben veel problemen. Ford roest en Renault is prive echt een mega kostenpost. Opel krijg ik rugpijn van, maar de Vectra is ruim en rijdt op de stoelen na wel lekker. Het is ook maar net wat je zelf fijn vindt!
Dat is echt een mooie bak!! Deze willen wij over een paar jaar kopen. Hebben nu nog een Astra station uit 2008. Slechts 1x iets mee gehad, maar verschilt erg wie de auto als eerste bestuurder had en ermee is omgegaan. Wij hebben hem van een betrouwbaar persoon overgenomen (kennis van 't Motorhuis hier).