Onze kinderen zijn helemaal weg van het mesje wat we ooit eens van de blue band (?) hebben gekregen. Of zeg gerust: standaard ruzie erom......... Het is een kindermesje met een blauw handvat in de vorm van een pinguin. Wie kent 'm ook en zou m aan ons willen verkopen...?
ja ik heb die ook de rode en groene is een compleet setje alleen heeft zoon die voor zijn zuje gekocht en is nu even niet thuis maar ik ga hem vragen waar het wegkomt
Geen mesje voor je maar wel een tip. Hier ruzieen ze namelijk ook om dat ene glaasje, die ene vork, wie mag het eerst... vul maar in wie mag er voorop fietsen etc... Wij hebben nu een krijtbordje in de gang waarop de kids (houden ze zelf bij) dagelijks schrijven wiens dag het is. Het rouleert gewoon eerlijk. Als het jouw dag is mag je dat glaasje, voorop fietsen etc.... Werkt perfect!
Ik hoor het graag jojo! Rijkdom: is ook een idee, vooral als ze wat ouder zijn. Er zijn al vele dingen waarin gedeeld en afgewisseld moet worden hoor. Maar soms.... Is een tweede gewoon een leukere oplossing (voor mama!)