Omdat ik een onrustig kindje hebt die behoefte heeft aan genegendheid ben ik op zoek naar een inbakerdoek, alleen welke is het beste? Hij is 4 weken oud, maar de swaddle me maat S is al te klein.. Nu wil ik een andere aanschaffen, zal ik de maat M nemen of een hele andere? HELP!
Wij gebruikten een bakerzak. Die hadden we van mijn zus geleend. We hadden de puckababy piep en puckababy mini. De piep was niet echt een succes, te beperkend. De mini (vanaf 3 maanden) beviel prima. Denk dat de piep ook had gewerkt, had ze niet last gehad van krampjes en verborgen reflux. Hier de link: Inbakeren met Puckababy Bakerzak; speciale baby slaapzak ipv losse inbakerdoeken en wikkeldoeken; helpt uw baby beter slapen.
ik heb gewoon een hydrofiel luier gebruikt. Later een swaddle me gekocht, die ik maar 3x kon gebruiken want hij ging van de een op de andere dag ineens rollen hihi.
ik heb met heel veel plezier de puck gebruikt!! Als je de zoekfunctie gebruikt, kom je veel topics tegen (vooral bij "baby en Dreumes") over inbakeren.
ik heb een pacco-doek gebruikt.Hij werkte in het begin heel goed , maar nu mijn mannetje wat ouder is is de werking minder geworden. Waarschijnlijk is het te lang geleden dat hij in de baarmoeder zat om zich nog geborgen te voelen door inbakeren Maar dat is mooi want ik zou anders toch moeten gaan afbouwen.
Ik gebruik voor Julian een dekentje van zeeman van twee euro. Een driehoekje van vouwen, kindje erin wikkelen en klaar!Effectief en veel goedkoper dan de puckababy!
Wij hebben voor onze dochter de pacco doek gebruikt. Ik was hier erg tevreden over. Onze zoon was wat rustiger als kleine baby en hem hebben we nooit ingebakerd.