Welke inbakerdoek?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mariya, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mariya

Mariya Actief lid

Jan 3, 2009
    445
    0
    0
    Omdat ik een onrustig kindje hebt die behoefte heeft aan genegendheid ben ik op zoek naar een inbakerdoek, alleen welke is het beste? Hij is 4 weken oud, maar de swaddle me maat S is al te klein..

Nu wil ik een andere aanschaffen, zal ik de maat M nemen of een hele andere?

HELP!

2. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
  3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb gewoon een hydrofiel luier gebruikt. Later een swaddle me gekocht, die ik maar 3x kon gebruiken want hij ging van de een op de andere dag ineens rollen hihi.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    ik heb met heel veel plezier de puck gebruikt!!

Als je de zoekfunctie gebruikt, kom je veel topics tegen (vooral bij "baby en Dreumes") over inbakeren.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,994
    6,744
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb een pacco-doek gebruikt.Hij werkte in het begin heel goed , maar nu mijn mannetje wat ouder is is de werking minder geworden. Waarschijnlijk is het te lang geleden dat hij in de baarmoeder zat om zich nog geborgen te voelen door inbakeren :) Maar dat is mooi want ik zou anders toch moeten gaan afbouwen.

6. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Ik gebruik voor Julian een dekentje van zeeman van twee euro. Een driehoekje van vouwen, kindje erin wikkelen en klaar!Effectief en veel goedkoper dan de puckababy!

7. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb ook de paccodoek gebruikt..

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier ook de pacco.. Ongeveer 6 weekjes gebruikt!

9. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor onze dochter de pacco doek gebruikt. Ik was hier erg tevreden over. Onze zoon was wat rustiger als kleine baby en hem hebben we nooit ingebakerd.

Share This Page