Dag dames, We hebben op dit moment nog geen Tripp Trapp, onze dochter zit op een andere stoel aan de eettafel. Maar met een 2e op komst lijkt het me zo fijn om de Tripp Trapp met newborn set aan te schaffen. We zitten altijd aan tafel te eten, te knutselen, kleuren, puzzelen enz. Dan kan haar broertje er straks gewoon bij zitten. Wat zijn jullie ervaringen?
Beviel super! Had eerst de wipstoel op tafel staan maar dat vond ik onhandig. Dit is ideaal. Duurde wel even voordat hij erin kon overigens, maand of 2.
Wij hebben de Stokke Steps met newbornset en hier is hij echt onmisbaar gebleken! Wat mij betreft dus een echte aanrader.
Top ding! Ze heeft er hier tot bijna 8 maanden ingezeten. Niet met eten trouwens, daar vind ik hem te plat voor. Dan zette ik haar in de bumbo seat. Ik heb wel de oude variant voor de trip trap. Met de nieuwe variant voor de trip trap geen ervaring. Die is nog platter volgens mij, kan me voorstellen dat ze daar eerder klaar mee zijn.
Bij de eerste niet gemist, maar ik vond het bij de tweede ook echt een uitkomst! Hij staat nu klaar voor nummer 3
Aanrader!!! Hier was zoontje erg onrustig en sabbelde in het begin veel op onze pink. Was een uitkomst die stoel om toch nog even samen te eten en hij kon ondertussen ook op mijn pink sabelen. Had tijdens het eten vaak een huiluurtje ook.
Ik vond het echt een enorme fijne toevoeging van onze baby uitzet heel veel gebruik van gemaakt! Dus ik zou hem zeker aanraden!!
Ik vond echt ideaal. Begin om gewoon bij ons aan tafel te zitten. Daarna met hapjes geven, gewoon op goeie hoogte. Wij hebben bijv geen wipstoel gehad en dus ook niet gemist
Nou top dames! Heb 2e hands een newbornset kunnen vinden, gelijk gekocht haha. @Beheer dit topic kan gesloten worden
Let wel op dat je de nieuwste versie koopt,die kan direct vamaf de geboorteomdat die helemaal plat kan naast iets rechterop. Oude versie kan dat niet.