Hoi dames, Wat gebruiken jullie? Matras is natuurlijk 10cm breder, waardoor er bij een wieglakentje misschien niet genoeg instopruimte is? Maar een ledikant deken vind ik écht heel groot voor in zo een (relatief) klein wiegje. Wat doen jullie? 83×50 cm.
Ik heb gewoon een normale wieglaken kunnen gebruiken bij de Chicco next to me. Ging echt prima. Wel had ik speciale hoeslakens van Chicco voor het matrasje. Ik had ook gewoon normale wieg dekentjes.
Top bedankt voor jullie reacties! We hebben inderdaad ook slaapzakjes, deze hebben we bij onze dochter ook meteen vanaf het begin gebruikt. Wil echter ook een lakentje en een (niet te dik) dekentje in huis hebben. Ik weet nog dat onze dochter de eerste weken een zomer slaapzakje aanhad en een lakentje eroverheen gespannen zodat ze een wat ingestopter gevoel had . Maar dan ga ik voor een wiegdekentje kijken, thnx!
Ik heb inderdaad de aerosleep + aerosleep hoeslakentjes speciaal voor de next to me gekocht , deze passen perfect. Meer om te gebruiken als matrasbeschermer. Onze dochter spuugde veel, was blij dat we toen de aerosleep hadden.
Heb ook een next to me aangeschaft. Op zoek naar moltons en hoeslakens maar vind ze best prijzig. Iemand een idee waar je ze een beetje betaalbaar kunt aanschaffen?
Bij mijn bedje zaten er twee hoeslakens bij ( speciale actie denk ik) en een dekentje heb ik zelf gemaakt. Lakentjes ook, zo gedaan
Ik vond de wieglakens veel te smal ervoor, vrij snel ledikantlakens gebruikt, anders kon ik echt niet strak instoppen