wie helpt er aan een lijstje met links waar je bedrukte shirtjes kan kopen in leuke kleuren met leuke teksten e.d.? tis de bedoeling dat het een overzichtelijk lijstje blijft, dus graag een link met eventueel korte toelichting het lijkt leuk om een lijstje te maken, omdat er best veel kleine sites zijn die onwijs leuke shirts hebben, maar die vind je niet zomaar in google. oepies.nl bijvoorbeeld is heel erg klein en vind je niet zomaar op google, maar hebben leuke shirtjes leuke basic kleding in mooie kleuren zonder opdruk mag natuurlijk ook ik zal alvast een beginnetje maken: -------------------------------------------- www.rainbowbabies.nl www.simplycolors.nl www.kidsers.nl www.oepies.nl www.drukkies.nl www.babygoodie.nl www.simplysmall.nl www.littlelabel.nl
www.sorprentas.com www.peasforall.com www.smlx.nl (erg leuke kindershirts, o.a. meneer de uil, dikkiedik, koekiemonster, etc)
www.liefwinkel.nl (De shirts hebben teksten als Ondeugend! Stout!Lief!) En www.kleertjes.com vind ik een superwinkel voor prachtige merkkleding.
Volledig mee eens! Ben vaste klant daar. Maarre... ik kom ook niet verder dan de sites die je zelf al noemt, sorry!
ik heb een aantal keer bij drukkies besteld. maar ze hebben nu al een half jaar geen shirtjes in de maat die ik wil Bestel nu bij www.simpleycolers.nl en kleertjes.com
http://www.joepiedepoepie.nl den zelf weg van deze site. kun je zelf afbeeldingen uitzoeken en teksten erop laten zetten
hee da's ook een leuke site! die ben ik na heel wat uurtjes rondsurfen naar zulke sites nog nooit tegengekomen. thnx!