UPC internet en verhuizen

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Wij gaan zondag verhuizen. Ik heb een paar keer gebeld naar de klantenservice van de upc maar krijg ze niet aan delijn :S heb 4 keer langer gewacht dan 10 min :( Weten jullie mischien hoelang het duurt voor ik weer internet krijg op mijn nieuwe adres?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb geen idee, maar je kunt ook via mail dreigen om het op te zeggen, dan wordt je meestal wel heel snel teruggebeld. (ik spreek uit ervaring ;) )

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Toen wij gingen verhuizen kregen we van UPC te horen dat we eerst zelf maar moesten proberen om de boel weer aan te sluiten op het nieuwe adres. Terwijl ik van te voren al wist dat daar geen UPC-aansluiting zat, maar een KPN-aansluiting. De dag na de verhuizing heb ik weer opgebeld, ben errrrrug boos geworden, en toen kwam er een week later iemand om de boel te fixen.

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    oww dus je moet het eigenlijk har aan pakken :) Ik word niet goed van ze jeetje zeg het is een 0900 nummer en heb in totaal mischien wel een uur aan de tel gewacht.

5. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Meid je kan het ook via internet regelen! heb ik gedaan en dan kan je een datum opgeven wanneer je het internet wil hebben in je nieuwe huis aansluiten dan en klaar!

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik wens je veel succes...
    UPC vindt verhuizingen altijd erg moeilijk...

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou ik sluit me volledig aan bij Marieke Upc vindt verhuizingen heel moeilijk! Wij gingen samen wonen alles opgezegd, volgens hun alles oke geregeld nieuw internet in ons nieuwe huis. 2 Jaar later een deurwaarder of ik ff 2 jaar Upc wil betalen :confused: Heb het niet gedaan haha!

8. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ohhw... bij mij geen problemen hoor.. ik heb het in het ene huis opgezegd en het andere huis aangesloten gewoon via de site geregeld geen problemen gehad!

Deel Deze Pagina