Waarschijnlijk ben ik de enige die dit humor vind en er lak aan heeft , maar ik waag het er op! Hoe lelijk kan jij jezelf maken? En dan bedoel ik ook echt je allergekste bek die er getrokken kan worden. Het liefst zie ik voor en na foto's . Ik heb een hele collectie. Deze is nog een beetje flauwtjes voor mijn doen. Maar toch bijt ik de spits af.
Oké, voor de aarzelende mensen. Onder het mom van; erger kan het niet. Even van mijn facebook geplukt. Onderschrift; O, honey. I'm horny, horny, horny tonight. Je snapt dat mijn man mij woest aantrekkelijk vind als ik midden in de nacht plotseling op deze manier boven hem hang.
haha gisteren heel toevallig een debiele foto met de kleine gemaakt, en een selfie In de auto, wachtend op de oudste. Zonder make up trouwens En mijn haar woest, had echt nergens zin in gisteren.
Hahahaha Alleen jij kunt zo'n topic bedenken en openen haha! Helaas ben ik nooit lelijk Ik heb alleen geen foto alleen met mezelf...
Ik durf niet! Maar geloof me maar op m'n woord ik kan echt heel lelijk kijken. M'n zussen worden er altijd bang van hahahah Heerlijk!