Hoe ben je hier terecht gekomen (op dit forum) en wat heeft het je gebracht? Zelf heb ik in juni 2014 te horen gekregen bij m'n eerste echo dat het niet goed zat. Gevolg was een mk met medicatie. Op dit forum zocht ik toendertijd antwoorden ervaringen en kennis. Nu is het vooral voor de gezelligheid en vind het leuk om te lezen wat mensen bezighoud. Oja wat echt m'n ding is is namen zoeken!
Ik kwam hier om mee te schrijven met stellen die op dezelfde manier een kindje hebben gekregen/willen krijgen zoals wij het gaan proberen (KID). Ik vind het erg leuk om in de lounge te lezen en te reageren en het namengedeelte vind ik ook erg leuk! Verder spiek ik overal en nergens wel een beetje als ik me verveel haha
Ik kwam hier omdat ik na de geboorte wat praktische vragen had. Ik vond het zo gezellig dat ik lekker ben blijven hangen! De Lounge onderdelen vind ik erg leuk en daarbij lees ik ook graag de peuter/kleuter topics.
Ik kwam hier terecht omdat ik wanhopig op zoek was naar iemand die de problemen die mijn oudste had na haar geboorte herkende. (Veel afwijkingen en artsen stonden voor een raadsel)
Ik had in 20009 ineens een positieve test in mijn hand, nadat ik getest had omdat overtijd was en me niet lekker voelde. Ik was niet met kinderen bezig toen met mijn ex vriend. Kwam via Google hier terecht en wist eigenlijk niet zo goed wat ik hier moest... maar heb altijd deze site onthouden. Overigens was de volgende test een week erna negatief en ik had mijn menstruatie later, dus ik gok dat hij op mijn eisprong reageerde. Later bleek microgynon 30 te licht voor mij dus dat kon alles wel verklaren. Uiteindelijk met mijn huidige vriend een kinderwens en heb me gelijk hier aangemeld
Rond 2004 schreef ik op een forum mee over zwanger worden. Ik kan mij niet meer herinneren welk forum. Ik werd niet zwanger en mijn vriend van destijds zag het niet zitten om het te gaan onderzoeken. Onze relatie is toen stukgelopen. In 2010 nieuwe vriend en rond 2011 op dit forum terecht gekomen via Google. Ik werd nog steeds niet zwanger, dus duidelijk voor mij dat er iets mis was met mij. Ondanks dat ik geen kinderen heb gekregen ben ik hier blijven hangen.
Bijzonder, Zelf vind ik altijd als je zwanger bent dat de wereld voor je open gaat maar bij een mk is er bijna niemand. Niet wat betreft naasten maar wel de buitenwereld alsof het er niet is.
In begin 2013 tijdens de zwangerschap van de oudste toen ik tegen vragen aanliep. Het heeft mij veel gezelligheid gebracht en heb een hoop kennis opgedaan.
Mijn zus stuurde een link naar een topic met grappige plaatjes, maar afbeeldingen kon je niet zien zonder account.
Geen idee meer... Het is ook best een tijd geleden, 11,5 jaar volgens mij Waarschijnlijk wilde ik zwanger worden en zocht lotgenoten
Toen onze kinderwens kwam kijken en ik nieuwsgierig was hoe en wat. Uiteindelijk zwanger van nr 2 nu En toch ook leuke contacten opgedaan. Wat je natuurlijk vooraf ook niet verwacht
Pil ging eruit begin 2011, toen las ik al mee via Google denk ik op dit forum gekomen. Toen wij er vanaf april ofzo echt voor gingen heb ik meegeschreven in nod topics. Na 14 maanden zwanger en ben blijven hangen in baby dreumes maar niet fanatiek, voornamelijk veel meegelezen. Nu rond deze zwangerschap wat fanatieker gaan meeschrijven. Ben er toch wel een lange tijd maar voornamelijk altijd meelezer geweest.
Toen ik in 2013 een miskraam kreeg. Ik was op zoek naar ervaringen en mensen in dezelfde situatie. Daarna ben ik blijven hangen.
Toen ik positieve test had maar ik testen alleen van afbeeldingen kenden dhs met 2 hele duidelijke strepen en ik mijn streepje licht vond dus niet wist wat t betekende. Volgens mij via google. Daarna op en af actief. Vooral gezelligheid en fijn je vragen kwijt te kunnen
Toen ik tijdens de zwangerschap van de oudste ergens last van had (weet al niet meer wat) en dat googlede kwam ik hier uit. Dat is inmiddels al ruim 10 jaar geleden.
Via mijn vrouw, die had hier toen wij concreter over onze kinderwens na ging denken een topic gevonden over lesbische moeders. Tijdens wachtlijstfase niet gekeken en daarna steeds actiever geworden.
Toen ik zwanger was in Juli 2014 zat ik veel te google’n op symptomen en kwam telkens bij dit forum terecht. Uiteindelijk een profiel aangemaakt.