Ervaringen Suprimal

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suzanne68, Apr 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb sinds een paar dagen Suprimal gekregen tegen de misselijkheid en die helpen wel goed.Ik kan nu iig weer meer dan op bed of op de bank stil zitten.Ik ben nog steeds wel misselijk,maar niet meer hondsberoerd.Ik slik van de 6 die ik er mag op een dag er 2.Die slikte ik eerst op de dag,maar na wat speuren op het net kwam ik erachter dat het voor zwangeren handiger was om ze voor het slapen te slikken en dit werkt idd beter.Nu heb ik er 20 gekregen,dus genoeg voor 10 dagen in de dosering dat ik ze slik.
    Nu wilde ik vragen of mensen die ook Suprimal geslikt hebben me kunnen vertellen in welke dosering ze ze geslikt hebben en hoelang?Ik ben nu al bang dat ik geen nieuwe krijg als ze dalijk op zijn.Want zonder kan ik echt niks meer.Ik had mijn vorige zwangerschap ook last van misselijkheid en ook best pittig,maar toen kon ik wel wat.Dit was echt een klein drama.
    Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
    En wanneer gaat de misselijkheid weer wat zakken?(zonder pillen)

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb er geen ervaring mee..

(helaas) wel met zwangerschapsmisselijkheid.Bij mij duurde het van 6 tot 17 weken, en kon ook echt niks anders dan overgeven en in m'n bed liggen en me beroerd voelen.Heb een soort pilletjes tegen reisziekte gehad toen, die hielpen wel ietsje.

Veel sterkte ermee, ik weet dat het echt k*t is en hoop dat het bij jou snel over is!

Share This Page