Hoi, Ik heb van de dokter deze medicijn gekregen: 300 ml suspensie ANTAGEL KATWIJK' ik heb op internet de bijsluiter gevonden van dit medecijn en bij de bijwerking staat misselijkheid en braken. Maar bij mij gaat het juist om de misselijkheid te voorkomen, deze medicijn is voor de maagzuur en ik heb er geen last van de maagzuur ( haalt de overtollig maagzuur weg) dus ik heb alleen last van de misselijkheid ik begrijp niet waarom de dokter dit voor mij heeft geschreven... Sinds gisteren gaat het nu iets beter met mij, smorgens krakers eten helpt niet warm soep helpt heel goed tegen mij misselijkheid hopen dat het snel voorbij zal gaan de misselijkheid... Dit is de internet adres waar meer info staat: http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h09317.pdf groetjes, ANGEL24
antagel is de naam v het middel en katwijk is de fabrikant. ben zelf apothekersassistente en vind u vreemd dat hij je dit heeft als je geen last hebt van zuur. zou mooi terug gaan. je moest t ook nog betalen neem ik aan
Ja ik heb er iets van 5,95 euro voor betaald, kan ik het maandag terug naar de apotheek brengen en zeggen dat ik de verkeerde recept heb gekregen. Groetjes, ANGEL24
Ik werk bij een huisarts en onze patienten krijgen dit ook alleen als ze voornamelijk last hebben van maagzuur en Rennies e.d. niet werken. Ik zou het ook nog even checken via de huisarts. Succes.
ja bij paracetamol staat ook bij dat je er hoofdpijn van kunt krijgen (waarvoor toch meeste mensen een PCM innemen om maar een voorbeeld te noemen) bijwerken moet je wel lezen maar niet al te serieus nemen.. anders nam je nooit een medicijn meer in.. door maagzuur kan je wel heel misselijk worden dus die redenatie snap ik eigenlijk wel...
Ik gebruik het ook, maar dan tegen m'n maagzuur. Maar zoals hierboven al wordt vermeld kun je van maagzuur behoorlijk misselijk worden. Ik zou maandag toch nog maar eens contact opnemen met je huisarts. Ik vind het trouwens wel een wondermiddels tegen maagzuur :-D
Ik werk bij een huisarts. En hier wordt het idd ook alleen voorgeschreven als je last hebt van maagzuur. Hier wordt altijd Emesafene voorgeschreven voor misselijkheid en braken tijdens de zwangerschap. Schijnt goed te helpen.
Bij de meeste apotheken mag je het niet terug brengen omdat ze het dan weg moeten gooien en niet kunnen bewaren. Heb je het wel al geprobeert of het misschien toch helpt?
Dat klopt wel, maar dat schrijven ze niet meteen voor! Alleen bij vrij erge vormen van misselijkheid en braken. Bij de meeste huisartsen dan!
Bij ons wel redelijk snel hoor. Als vrouwen er om vragen eigenlijk. En de praktijk hier zit in een buurt waarin er snel om gevraagd wordt. Maar Antagel hier iig niet. Voor misselijkheid dan.