We moeten absoluut een nieuw bed hebben. Nu hebben we een prachtig bed gezien bij swiss sense. Helemaal onze smaak en qua matrassen en topmatras ook precies zoals we m wilden. En nog een mooie korting omdat we een showmodel kopen. Maar wie heeff er al eens een bed bij swiss sense gekocht?!
Levertijd hoor ik meer idd. Gelukkig is "ons" bed een showmodel die eruit gaat en dus ruim 4000,-(!!) afgeprijsd 😊
wij ook een swiss sense. Bed ligt heerlijk en service is top. Paar keer een paar dingen fout gegaan, maar super opgelost. Zal wel even navraag doen na de garantie. Soms krijg je namelijk geen garantie op showmodellen.
Ik heb al een jaar of 7 nu een elektrisch verstelbaar bed van swiss sense. Heel tevereden. Wel ging het schuim van de matrassen scheef zitten waardoor je een kuil krijgt in het midden onder de topper. Toen hebben we nieuwe gekregen. Wat wel vreemd is, is dat er allemaal houtvezeltjes in de stof van het hoofdbord zitten. Regelmatig splinters van gehad Maar het fijnste bed wat ik ooit heb gehad
Wij hebben ooit op het punt gestaan een Swiss Sense te kopen. Uiteindelijk niet gedaan door een hoop negatieve verhalen en door het feit dat de naam misleidend was...De bedden komen uit China en het bedrijf heeft niks met Zwitserland te maken Uiteindelijk hebben we een Ikea boxspring gekocht waar we alweer 4 jaar ontzettend lekker op slapen.
Dat had ik idd ook al.gelezen. maar eigenlijk maakt me dat niet zo heel.veel uit waar het vandaan komt 😉