Ervaringen/symptomen missed abortion/lege vruchtzak?

Discussie in 'Miskraam' gestart door FutureMama81, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Oh trouwens... Ik merk met deze zwangerschap nog niet veel verschil.
    Heb nu ook vanaf het begin al gevoelige tepels en borsten, ben nu ook met vlagen misselijk. Alleen ben ik dit keer wat meer moe, geloof ik. Dat is wel wat anders.
    Heb nu een echo gehad rond de 8 weken. Ik heb goede hoop dat het volgende week weer goed is. Het mág niet weer misgaan!

2. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Allereerst heel veel sterkte vanmiddag. Ik hoop voor je dat het helemaal goed is.

Ik had bij mijn 1e zwangerschap ook een echo iets voor 6 weken. Daarop was net als bij jou alleen een dooier te zien. Een week later zagen we het hartje. Helaas is het alsnog misgegaan.

Bij mijn 2e zwangerschap heb ik wederom een echo gehad net voor 6 weken. Opnieuw alleen een vruchtzakje. Twee weken later was er een vruchtje maar helaas geen hartactie. Had toen nog vollop zwangerschapsverschijnselen, die een dag of 3 later begonnen af te nemen.

Beide keren heb ik te horen gekregen dat het volstrekt normaal is om bij een echo voor 6 weken alleen een dooierzakje te zien.

succes!
    @ Trees, wat ontzettend verdrietig dat het weer misgaat.
    @ Minimuis succes!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    futuremama
    wil je even heel veel succes wensen hoop dat je met goed nieuws naar huis gaat

liefs angel

4. samkids

samkids Niet meer actief

Hey, het is inmiddels 17.00 uur. Hopelijk heb je net goed nieuws gehad!!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb heel hard voor je geduimd en ik hoop dat het geholpen heeft!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @trees : ik wens jou aanstaande vrijdag ook heel veel succes toe hoop dat het er nu een stuk beter uitziet ..
    @futuremama: heb aan je gedacht in de hoop op goed nieuws voor jullie

liefs angel

7. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben. Het was helemaal goed. Precies 9 weken en hartje gezien en gehoord, ook bewegende beentjes dus we zijn superblij. Bedankt voor jullie steun en ik hoop dat jullie dit snel ook mogen meemaken!

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oh wat geweldig nieuws
    gefeliciteerd meid super nu kan je echt gaan genieten dus doe dat ook zeker nu alles is goed heerlijk ..

liefs angel

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Gefeliciteerd, nu gaan genieten!!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Super fijn meis! Het kan heel goed zijn dat het aan hun apparatuur lag dat er nog weinig te zien was. Dat hoor je vaker. Dacht wel dat t goed zou komen hihi, anders hadden ze je nooit 3 weken laten wachten als ze daar twijfelden;)

11. samkids

samkids Niet meer actief

Zo, jij hebt even drie hele spannende weken gehad, maar gelukkig zag het er perfect uit. Ben blij voor jullie! Gaaf man, dat je hartje en bewegende beentjes zag. *smelt*

12. Trees

Trees Niet meer actief

Wat een goed nieuws zeg!! Nu lekker genieten en wil je hier niet meer op het miskramengedeelte zien ;)

crepe & angel thanx

13. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Wat een goed nieuws! gefeliciteerd

14. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey super leuk.

Gefelicteerd.

15. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    de dag begon leuk en gezellig en dreigt te eindigen in een ramp.
    blij kom ik bij mijn ouders aan op visite en merk daar dat ik bloed verloor. wat een paniek. ik moet volgens de huisarts 3 dagen wachten en dan weer testen. en nu is het dus afwachten. ik heb al twee dagen kramp in mijn onderrug en heb nu vaag bloedverlies. het is nog heel licht van kleur maar het druppelt echt. zou dit een miskraam kunnen zijn of innesteling bloeding?

help, zoetje

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Tja..kan beide ...lastig is dat...idd afwachten zoals je HA zegt...weet hoe moeilijk dat is...maar blijf goede hoop houden hoor meid!

x

17. Trees

Trees Niet meer actief

Wat vervelend zoetje, maar ik snap het advies van je huisarts niet dat je over drie dagen moet testen. Een miskraam kun je vaak niet aflezen aan een zwangerschapstest. Testen kunnen zelfs weken na een miskraam nog positief zijn. Ik zou als ik jou was de verloskundige bellen. Zij kan eventueel eerder een echo voor je regelen en dan heb je meteen zekerheid of het goed zit of niet. Succes ermee.

18. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    hallo trees,

bedankt voor je advies. ik denk dat ik morgen de vk bel.
    maar zullen ze me dan door sturen naar een gyn?
    en ik wens jou ook veel sterke,
    zoetje

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou dat ook doen zoetje , idd wat Trees zegt , testen kunnen nu echt geen duidelijkheid geven ......Als de vk het nodig vindt zal ze je doorsturen naar een gyneacoloog ..

20. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    kan iemand me vertellen wat ze voelden tijdens een miskraam?
    ik heb geen buikpijn, wel kramp in me rug.
    zoetje

Deel Deze Pagina