Ervaringen/symptomen missed abortion/lege vruchtzak?

Discussie in 'Miskraam' gestart door FutureMama81, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik had weinig kramp en pijn in mijn onderrug ...bij mijn miskraam .........

2. Trees

Trees Niet meer actief

Het ligt een beetje aan de verloskundigenpraktijk of ze je doorsturen. Sommige verloskundigen hebben zeer gevoelige apparatuur en doen de vroege echo's zelf. Anderen doen het zelf. Sommige verloskundigen laten je helaas ook wachten. In principe kunnen ze vanaf 6,5-7 weken prima een echo maken en zien of er hartactie is. Dan heb je meteen zekerheid.

En wat je voelt bij een miskraam? Het kan behoorlijk wisselend zijn, maar hier begint het vaak zeer plotseling met veel bloedverlies en krampen in mijn buik (wee-achtige pijn dat komt en gaat). Soms is er een paar dagen voordien al wat helder of oud bloedverlies. Het meest pijnlijke is het afkomen van het vruchtzakje en afhankelijk van hoe groot het is, kun je dat haast niet missen. Als het vruchtzakje weg is, wordt de pijn en het bloedverlies ook direct minder.
    Bloedverlies zonder deze buikpijn betekent in helft van de gevallen niks en in de andere helft betekent het een dreigende miskraam. Sorry ik heb zelf helaas nooit positieve ervaringen met bloedverlies gehad, maar kom op deze site zo vaak verhalen tegen waarbij alles helemaal goed blijft gaan.

3. zoetje80

zoetje80 Lid

22 jun 2009
    81
    0
    0
    hallo,
    ik moet helaas vertellen dat het toch heeft doorgezet. ik ben verschrikkelijk gaan vloeien. vk zegt dat ik me moet voorbereiden op een miskraam.
    zoetje

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    oh zoetje jammer zeg heel veel sterkte ik zit er nog op te wachten wij kregen dinsdag te horen dat er niks was te zien op de echo bloed laten prikken hcg was maar 195 en dat op 6w en 2d veel te weinig dus maar bij mij wil het nog niet echt alleen bruinverlies maar dat heb ik al een week :(

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    k*t zoetje , veel sterkte meid !!

Deel Deze Pagina