meiden, zoals jullie weten is niet ieder ziekenhuis echt snel met het reageren op een bbz. Een heleboel mensen komen hierdoor onnodig in levens levens bedreigende situaties terecht ( ik was er hier ook 1 van) Nu wil ik kijken of het mogelijk is om een soort stichting te maken maar iedereen alle info kan vinden en waar gynaecologen bij mee willen helpen. misschien wel scholen voor verder onderzoek. Ik vind eigenlijk dat als je bij de ha komt en je meld dat je zwanger bent je net als een flyer voor MvM ook een flyer moet krijgen bij te doen bij bloedverlies, mk en bbz's. Of er moet in nl gewoon veranderd worden dat iedereen aan het einde van de 6e week begin 7e week standaard een echo krijgt. Ik ga hier volgende week dieper in duiken, maar lijkt het jullie een goed idee. Het is toch het grootste struikelblok van ziekenhuizen en het komt veel vaker voor dan mensen denken. dus er moet gewoon meer aandacht voor komen. Ook het na een operatie de patiënt tussen de baby's neerleggen is onmenselijk. Kunnen jullie nog wensen (of zelf) die slechte ervaringen hebben met het ziekenhuis/arts ivm een bbz die zich hard voor willen maken dat dit niet meer mag gebeuren en dat er gewoon direct gehandeld moet worden, stuur dan even een pb.
Scorpion goed dat je dit doet. Wel even een vraag, wil je alleen bbz-gerelateerde klachten als het gaat om ziekenhuizen? Anders kan ik nog wel een boekje opendoen Zelf had ik niet bij het ziekenhuis, maar bij de verloskundigepraktijk slechte ervaring bij mijn bbz (ik liep toentertijd nog niet bij een gyanecoloog). Heb je hier eventueel ook belang bij? Of gaat het specifiek om artsen of gynaecologen?
nee alles, artsen, ha, vk alles. tell me all. alles moet naar buiten komen. Mensen kunnen daarmee geholpen worden. Maar ook mk waar te lang mee word gewacht etc.
misschien ben ik een beetje blond, maar hoe kan je 6 mk's hebben gehad en 7 vlindertjes? dan zijn het toch ook 7 mk's? jeetje wat veel! Heb vorige keer al wat op je site gelezen, maar er staat zoveel :O
Er zat één tweeling-zwangerschap tussen, waarvan één vruchtje in de baarmoeder en het andere vruchtje in de eileider. Op mijn site staat met name een groot portie ellende. Ik vind het fijn om van me af te schrijven, maar als je het in één keer leest gaat het je duizelen ben ik bang.
Goed idee. Ikzelf heb eigenlijk niet veel negatiefs te melden gelukkig. Ik kwam dan ook met hevige buikpijn en 8 weken zwangerschap bij de huisartsenpost. Deze heeft meteen contact opgenomen met de dienstdoende gyn. en ben dezelfde avond geopereerd. Wel heb ik 1 dag tussen de kraamvrouwen gelegen. Dit ivm ruimtetekort. Ze boden hier heel duidelijk hun excuses voor aan en dat dit niet de gewoonte was. Ik kon er wel mee leven. Vooral ook, omdat ze duidelijk lieten merken dat ze het zelf ook echt rot vonden. Sterkte in ieder geval!
sorry scorpion ik heb nog niet ge-pb't. Mijn hoofd stond er vandaag even niet na. Ik probeer het later.