Hallo, Een vraagje na een paar jaar hier niet meer te zijn geweest. Eigenlijk had ik nog helemaal geen specifieke kinderwens voor een tweede, maar op de 11e hebben mijn man en ik onbeschermde seks gehad onder het mom 'we zien wel'. Mijn eerste dag van de menstruatie was 31-01, mijn cyclus is ongeveer 29 dagen. Tot 1,5 week terug had ik er niet meer aan gedacht, totdat plotseling mij een heel overtuigend gevoel bekroop dat ik zwanger ben. Vandaag getest, (speciale test van vier dagen voor Nod). Negatief. Ik heb iedere cyclus erge afscheiding, nu helemaal niet gehad, echt niets. Ook heb ik normaal gesproken last van mijn borsten, nu ook niet. En ik heb 1 dag hele grote tepels gehad, leek wel extreem opgezet. Nu ook niets meer. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben en is de test te vroeg gedaan? Wie heeft hier ervaring mee? Sorry dat ik nogal obsessief overkom, dat is eigenlijk niets voor mij...maar verhalen, ideeën van anderen zouden welkom zijn, bedankt!
Het enige wat ik kan zeggen is wachten tot na je NOD en dan nog eens testen. Soms maak je gewoon net niet genoeg HCG aan voor je NOD....