Hallo allemaal, Ik ben niet nieuw op het forum maar wegens omstandigheden een nieuw account aangemaakt. Mijn man en ik hebben een dochter van 6, een zoontje van bijna 5 en vorige week maandag is mijn mirena verwijderd omdat de wens voor een derde erg groot is. Erg spannend! Aangezien ik nog geen cyclus heb, zijn we nu maar wat aan het aanmodderen haha vinden we ook heel erg.... Wel verlies ik (watch out, details!!) doorzichtig slijm, lijkt rekbaar, zou kunnen duiden op een aankomende eisprong en vandaag zat er ook wat lichtroze bij. Heb daarnaast sinds vandaag pijn in mijn onderrug en ben erg vermoeid, maar dit kan ook de nasleep zijn van de lange dienst (24 uur) die ik dit weekend moest draaien op werk. Afgelopen vrijdag geklust, maar dit is waarschijnlijk toch te vroeg. Iemand ervaringen met zwanger worden na mirena? Hoor het graag!!
Ik heb 2x een mirena gehad en bij beide een maand na het verwijderen zwanger. We hebben nog niet eens tijd gehad om te proberen zwanger te worden zo snel ging het.