Medicatie bij ADHD

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door nimian, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nimian

nimian Lid

12 apr 2007
    54
    0
    0
    Hallo allemaal,

Bij mijn zoon bijna 5 is ADHD vastgesteld. Heb er mee ingestemd dat hij ritalin gaat krijgen maar naar veel dingen te hebben gelezen op het internet en mensen om mij heen te hebben gesproken vind ik het toch best wel een eng idee wat ritalin allemaal kan doen met je kind :(
    Wie heeft ervaringen met andere medicatie en of natuurlijke middelen?
    Alle informatie is welkom...... :)

Groetjes nimian

2. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    lieve meid,

Ik heb drie kinderen met adhd heb net een mooi stukje geplaatst.WAT VINDEN JULLIE VAN DIT VERHAAL.
    Moet je eens lezen.
    Ene ik wil je alles vertellen is het dan niet makkelijk als we elkaar kunnen spreken op msn?

Zeg het maar ben bereid je te helpen.

Stuur me dan een PB

Liefs Lover

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn zoon kon vroeger ook druk zijn, met hem zijn we ook bij de kinderarts geweest, die heel makkelijk ritalin voorschreef, na paar dagen gebruik heb ik het de prullenbak ingeknald.
    ik vond het wel heel gemakkelijk gaan.
    de school heeft hem ook getest met iq testen, en later bleek dat die heel slim was maar door zijn kleine woordenschat niet onder woorden kon brengen wat die bedoelde, dat frustreerde hem. het is een heerlijk kind, wat zich goed ontwikkeld, maar absoluut geen adhd heeft, hij zit nu op het atheneum.
    ik ben heel blij dat ik dat spul niet ben gaan gebruiken. want alleen bij juist gebruik en juiste diagnose heeft het effect. anders werkt het averechts.

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van Mamadeluxe heropend.

Groetjes,
    Elvira

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.
    Wil je toch over dit onderwerp praten, maak dan een nieuw onderwerp aan.

Deel Deze Pagina