Ik heb een weddenschapje met mijn man voor een stuk gebak, wie kan me helpen? Ik ben op zoek naar een oud liedje met de tekstik weet het niet zeker ongeveer zo: the right, the right man sad, apear in the right. Appea in the rigth appear in the rigth appear in the right. Ik heb gezegt dat ik vanavond dit liedje wel op internet kon vindne, maar is moeilijker dan ik dacht. Groetjes Diana
Whahah....nou, helaas, ik kan je niet helpen. Ik hoop dat HIJ alsnog op gebak moet gaan trakteren! Elmo
the right, the right man said, appear in the right. knock me down, konck me down appear in the right. tja langzaam of snel, gewoon eigenlijk.beetje rustig?
volgens mij denk ik dat ik wel weet welk liedje je bedoeld. Zingen een man en een vrouw dit. Beetje afrikaans ,reagea achtig?
ja is een oud nummer he? Ik kan het echt nergens vinden op internet wie het zijn of hoe de titel is...pfff zenuwslopend, mannetje zit me uit te lachen dat ik al zolang aant zoeken ben
is het niet iets van furgel shakie ... ik heb geen idee hoe het schrijft... het is wel van die tijd...
Ik zit ook te zoeken, want ik weet ook precies welke je bedoelt maar ben ook de titel kwijt Het is ook met zo'n uithaaltje: appeeaar in the right...appeeeeeeaaaar in the right... Of is het 'up here in the night'? Misschien spreek je het anders uit?
heb al jullie probeersels uitgeprobeert,maar helaassss....wat erg is dit zeg, niet om het gebakje, maar gewoon dat het niet lukt!