Twijfel wel hoor @nizzie86 potje staar hier thuis maar ik kan het ook gewoon dicht laten zitten Aan de ene kant denk ik.. bij veel vrouwen helpt het! Dus waarom zou ik het niet proberen.. Aan de andere kant denk ik.. kan M'n baarmoederslijmvlies nu uit zichzelf dikker worden omdat m'n lichaam nu een beetje gewend is aan het pompje? En straks gaat alles nu in de war door de tarwekiemolie, dat wil ik ook weer niet..
@Claudiaaxx Als ik heel eerlijk ben zou ik als ik jou was eerst even een paar cycli afwachten hoe je lichaam reageert op het hormoonpompje. Als je na drie of vier maanden nog steeds dun baarmoederslijmvlies hebt, dan kun je absoluut proberen of tarwekiemolie iets voor je doet. Op dat moment heb je als het goed is veel beter inzicht in je cyclus en kun je beter beoordelen of de tarwekiemolie daadwerkelijk helpt of juist meer kwaad doet dan goed. Hoe dan ook, heel veel succes meis!
Ik ben afgelopen maand gestart met teunisbloemolie tot aan de eisprong en vanaf de eisprong tarwekiemolie. Dit met het doel dat mijn eisprong eerder kwam en de LF langer werd (vanaf dag 8 al spotting). Het vervroegen van mijn eisprong is gelukt en de tarwekiemolie heeft ook zijn werk gedaan want ik ben zwanger!! . Of het hierdoor komt zullen we nooit weten. Maar het kan iig geen kwaad
@Mel88 Jawel, het kan wél kwaad. Bij mij bijvoorbeeld. Maar fijn dat het bij jou wel werkte, proficiat!