Ik zit nu op cyclusdag 10 en heb vandaag een echo gehad en er waren follikels van 11 mm te zien (ze groeien 2 mm per dag) Als alles meezit heb ik dus waarschijnlijk maandag een eisprong. Maar wat ik vergeten ben te vragen aan de gynaecoloog. Wanneer kan je het nou het beste doen om de meeste kans te hebben? Elke dag vanaf nu? Om de dag..? Of juist paar dagen NIET om 'op te sparen' en dan pas zondag ofzo? Ik begrijp dit nooit zo goed
aan de ene kant zou je denken : elke dag doen is beter,dan heb je in ieder geval de goede dag te pakken maar als het echt waar is dat een man beter zaad heeft als je het om de dag doet,dan is dat weer beter....
Mijn gynaecoloog zei iedere dag (vanaf ca. 18 mm). Dus zeg 3 a 4 dagen elke dag. Dus dat doen we steeds netjes. De dagen naar de eisprong toe, gewoon om de dag. Zondag voor de zekerheid even vragen voor de volgende keer (hoop niet dat het nodig is, dat weet je ).
Thanks voor de antwoorden dames! Toch wel apart dat er verschillende dingen over gezegd en geschreven worden..daarom weet je soms ook niet meer wat het beste is!