Gister had ik ook een positieve ovulatietest en vandaag weer. Vroeg me af hoelang er een positieve ovulatietest is voordat mn eitje springt? De testjes zijn van zwanger en kids.
Als die van gisteren de eerste was, binnen 24-48 uur na gisteren. Dus dat hij vandaag ook nog posi is maakt niet uit.
Volgens mij open je elke cyclus dezelfde soort topics... Ik zou zeggen, ga eens in de vorige lezen, aangezien je daar al veel reacties met uitleg hebt gehad.
Zo net heb ik weer een ovulatietestje gedaan maar deze was wat lichter als die van gister,dusdenk ik dat deze negatief is. Kan ik er nu vanuit gaan dat mijn eisprong geweest is? Of zal deze vandaag dan nog komen?
Van de week heb ik begrepen dat als hij negatief is na de positieve test dat hy dan wss pas springt.. Wij hebben deze maand dus niet helemaal optijd gesekst.
ovulatie testen zijn niet 100% betrouwbaar.. op de dag dat jij een positieve test had kan ook zijn dat je een paar uur daavoor ook al postief was. dus het aantal uur is niet exact te zeggen. daarom zeggen ze vaak tussen de 24 2 36 uur. maar je kan ook het testje gedaan hebben net voor de sprong.. dan is het maar een paar uur voor de eisprong. ik zou ook proberen te kijken naar je cyclus, afscheiding. en daarbij zo nu en dan gemeenschap en als extra een ovulatietest.