Ervaringen tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Love2Live, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is jouw ervaring met tarwekiemolie?

1. Goed

2. Niet goed

3. Ik wil het gaan proberen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    In ronde 6 ben ik het gaan gebruiken. Normaal had ik meerdere dgn spotting voor mn ongi en vandaag meteen ongi met rood bloed. Gister wel een beetje roze afscheiding, maar dat mocht geen naam hebben.

Ik hoop dat ik er beter bmsv door opbouw, want mijn ongi bestaat normaal uit veel bruinverlies en veel spotting, en 'maar' 2 a 3 dgn echt voluit rood...

2. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Dat heb ik ook sinds ik gestopt ben met de pil, maar dat blijkt geen probleem te zijn voor de vruchtbaarheid/ kans om zwanger te worden.

Ze noemen dat ook wel Hypomenorroe: wanneer er weinig bloedverlies is tijdens de menstruatie of bij een te korte menstruatie (minder dan 3 dagen).

Bij een regelmatig cyclus is dit ok.

3. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ik heb de tarwekiemolie geslikt en slik ze nog, met het idee om de innesteling te bevorderen, schijnt dat je baarmoederslijmvlies beter ervan wordt.
    Een ronde met tarwekiemolie en het was raak of het heeft geholpen zal ik natuurlijk nooit echt weten! ;)

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik heb het een paar dagen geslikt maar ben daarna overgestapt op teunisbloem olie, ivm onregelmatige cyclus. Zit NL nu al op de 79 dagen! Wat is nu beter om te slikken op dit moment; tarwekiem of teunisbloem? Ik weet t niet meer hoor haha..

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik heb er ook niet zo een goede ervaring mee. In de 2 cyclussen dat ik het gebruikt had, had ik al een week voor NOD bruinverlies, vond dit niet zo fijn. Nu zonder, had ik geen bruinverlies. Mijn cyclus was wel een dag of 2 korter, maar ik voelde mij er niet echt fijn bij.

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik weet dat het volgens de reguliere geneeskunde niet uit zou maken. Er zijn echter ook genoeg andere ideeën over....

7. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb het 6 weken geslikt en toe bleek ik zwanger.
    Ik slik het nu nog steeds, merk enorme voordelen bij mijn weerstand.
    Naarnaast slik ik ook vislolie

8. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Is dat zo :$ Welke ideeën?

9. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Eerste ronde met tarwekiemolie can 35 naar 31 dagen tweede ronde naar 30 dagen, 3de ronde zwanger en mk :( toen gewacht tot cyclus opgang kwam gewoon normaal 35 dagen toen weer begonnen met tarwekiemolie en zit nu al op dag 46 pfffff

10. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Hier een week voor ei begonnen met slikken, gelijk die ronde zwanger, helaas een mk geworden..

Ben benieuwd wat het deze ronde gaat doen. Maar ik ga wel door

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Lastig! Ook Een maand teunisbloem geslikt maar dat veranderde ook niets aan mijn cyclus. Volgens mij helpt deze cyclus mij niets haha en heb ik gewoon een opwekken nodig! Zal het vrijdag wel horen. Hoor ook veel dat alleen foliumzuur en extra vitamine D eigenlijk genoeg moet zijn om gezond zwanger te worden en blijven (mits je ook een beetje gezond en afwisselend eet natuurlijk). Ik weet t dus niet zo met tarwekiem en teunisbloem. Het kan helpen maar denk niet voor iedereen

12. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik het 3 maanden geslikt en ben er mee gestopt... ik merkte er niet zo veel van.
    alleen mijn menstruatie werd wat regelmatiger. maar ik slik nu
    davitamon mamaplus ,

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik heb het 4 cyclussen na mn eisprong geslikt. De pure olie van de tuinen.

Helaas zonder resultaat. Dus ben ermee gestopt toen het flesje leeg was. Verder heb ik altijd mooi dik bms rond de eisprong, dus heb het eigenlijk sowieso niet nodig.

14. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Klopt, maar teunisbloemolie wordt niet aangeraden als je zwanger wilt worden. Ik heb de teunisbloemolie jaren gebruikt voor PMS-klachten, hielp super. Ben er mee gestopt en toen begonnen met de tarwekiemolie toen ik zwanger wilde worden, heb het gebruikt tot ik een positieve test in handen had! En daarnaast altijd Gravitamon multivitamine met foliumzuur geslikt...

15. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Tevreden met tarwekiemolie! Deze ronde geslikt en zie mijn banner (ondanks dun baarmoederslijmvlies! !!)

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kheb 3 potjes over! Wie o wie voor een prikkie? :D

17. Amoura

Amoura Actief lid

24 mei 2012
    361
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Holland
    Ik slik nu sinds 2 maanden tot mijn eisprong teunisbloemolie en vanaf eisprong tot nod tarwekiemolie.. verder gedurende de hele cyclus zwanger worden van de Etos. Vorige maand had ik mijn eisprong 2 dagen eerder en deze maand maar 1 dag eerder, ben er toch blij mee :D. Ik had deze cyclus op 5dpo ineens een veegje roze/bruine afscheiding, nooit eerder gehad.. of het een eventuele innesteling was of door de tarwekiem weet ik over een paar dagen ;)

18. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Voor mij geen tarwekiemolie meer.
    Bij rond 4 de hele maand geslikt cyclus van 33->38 dgn
    Nu na de ovulatie begonnen en ongesteld wordt ik niet maar zwanger ook niet, inmiddels zit ik cyclus dag 48
    Ik heb de capsules weg gegooid!

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hahaha, ik wil ze wel, kan ze niet meer vinden bij de kv ;)

20. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Gewoon ff vragen, hier stonden ze ook verstopt!

Deel Deze Pagina