Ervaringen tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Love2Live, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat is jouw ervaring met tarwekiemolie?

1. Goed

2. Niet goed

3. Ik wil het gaan proberen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames ik ben er mee begonnen met tarwekiemolie capsullen van de kv op eerste dag van bruin verlies na 2 dagen ongesteld geworden was echt helder rood verlies zonder stolsels wel veel verlies na 2 dagen was het gedaan nu wat pijn in linker kant( streek van eierstok) dus kan er nog niet veel over zeggen enkel veel verlies dus we zien deze maand :)

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, voor eens en voor altijd;

Tarwekiemolie is NIET nodig. Het gaat erom dat je genoeg gezonde vetten binnenkrijgt want dat heeft het baarmoederslijmvlies nodig. Eet je dat genoeg; geen capsules nodig. Eet je dat niet genoeg, zijn elke oliecapsules als aanvulling genoeg.

3. Elf12

Elf12 Lid

14 okt 2013
    88
    15
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben mijn vorige cyclus begonnen met tarwekiemolie rond mij ei. Mijn menstruatie was zeker anders dan ik gewend was. Met 26 dagen al (dus erg vroeg) en de eerste twee dagen had ik helderrood bloedverlies (best veel), geen slijm en geen klonten en de dagen erna wat bruinverlies, maar dat kon ik in principe af met een inlegkruisje. Verder geen klachten, dus dat is wel fijn.
    Ik slik het nu heel de cyclus, want begreep dat voor je ei je baarmoeder zich ook aan het voorbereiden is op innesteling.
    Ik voel mij ook een stuk beter met tarwekiemolie, dus ik wil het sowieso blijven slikken.
    Heb sinds menstruatie afgelopen is wel last van hoofdpijn, borsten en het lijkt wel of ik verliefd ben (vlinders in mijn buik), maar ja, ik weet niet of dat per se door de tarwekiemolie komt. Ik zit wel goed in mijn vel, zeg maar.
    Ik ben benieuwd of het wat doet...

Deel Deze Pagina