the green happiness

Discussie in 'De lounge' gestart door Feetjes, 7 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Heeft iemand hier ervaring mee? Of misschien zelfs wat recepten (andere dan op de site staan) die ik uit mag proberen?
    Ben wel benieuwd of het iets voor mij is. Het boek is vrij prijzig...

2. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik heb het als ebook. Als je je e-mailadres pb't, kan ik het je zo toesturen. Zonde om er geld aan te besteden :).

Ik vind het zelf een waardeloos boek en ik begrijp niet dat ze er zoveel geld voor durven te vragen. Er staan heel veel fouten in de recepten en de wekelijkse boodschappenlijstjes. Je moet dus alles nachecken voordat je naar de supermarkt gaat of start met een recept. Daarnaast vind ik veel recepten nogal smaakloos. Daarnaast ben ik zelf van mening dat je te weinig eiwitten binnenkrijgt door het volgens van de menu's met als gevolg niet alleen gewichtsverlies, maar ook spierafbraak. Ik ben dus niet erg positief.

3. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    PB gestuurd!

4. Rabarber

Ik kom er met achter dat de file te groot is voor de mail. Je krijgt het morgen via wetransfer :)

5. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Ik heb het twee weken gedaan en ben toen gestopt om verschillende reden. Ook ik ben van mening dat je van bepaalde voedingsstoffen niets tot te weinig binnen krijgt, het was te weinig voor mij om normaal de dag door te komen en het kost veel tijd.
    Daarnaast wilde ik na twee weken wel eens iets anders als groenten, fruit en water.
    En zoals eerder genoemd staan er veel fouten in het boek.
    Ik gebruik nu soms recepten uit het boek, maar volg het verder niet.

6. Rabarber

Ik heb even hulp nodig. Deze enorme digibeet lukt het niet om het bestand te versturen :). Ik heb het als pdf op mijn iPad staan, maar ik weet niet hoe ik vervolgens kan uploaden bij wetransfer. Via de mail is het groot. Wie weet hoe dit moet?

Sorry feetjes dat het zo lang duurt!

7. pipp

pipp Lid

3 aug 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het e-book ook. Vind de recepten wel lekker, maar ik ben nu ook bij de tweede week en had vandaag echt een dag dat ik zin had in allemaal lekkere dingen die mis ik dan echt;):D dus ik ga denk ik toch maar weer wat meer mijn eigen receptjes maken. eigenlijk zonde voor het geld;)

Deel Deze Pagina