Wie o wie geeft mij de gouden tip? Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goed hotel in nederland met super ontbijt
Ik vind zelf dat Van der Valk eigenlijk in elk hotel wel een erg lekker en vooral uitgebreid ontbijt heeft. Ben laatste jaren in stuk of 8 van der valks geweest, nergens wat te klagen over het ontbijt buffet!
Hotel New York in Rotterdam! Echt geweldig! Diner trouwens ook en dan met de watertaxi de stad in, erg leuk!
Ik vind het theaterhotel in arnhem een zeer uitgebreid en lekker ontbijt heeft. Nergens uitgebreider gehad. Vorige keer sliepen we er van zaterdag op zondag en was er champagne ontbijt met ook nog allemaal taartjes, chocolade extra.
Ik dacht ook meteen aan hotel New York in Rotterdam. Hotel Bazar is ook superleuk en hun restaurant heeft echt een heerlijk ontbijt. Hotel
In Sluis, op de grens met Belgie heb je een ****hotel De Dikke van Dalen! Superhotel, superontbijt, leuke omgeving (knokke, gent of was het brugge...)
Ik denk dat ze Almelo bedoelt aangezien je alleen een Theaterhotel in Almelo en Roermond hebt. Dit is wel een Van der Valk hotel.