ervaringen teddycam?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ramona82, Jun 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hallo wij zijn van plan om een teddycam (babyfoon met camera) aan te schaffen ... wie heeft er een in gebruik en kan er wat meer over vertellen.
    hier is de babykamer eigenljk altijd donker dus ik vraag me af of het wel nut heeft om zo'n ding aan te schaffen...graag jullie advies
    grtz Ramona

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    In het donker hebben ze een infrarood functie, dus kan je de baby alsnog zien.

WIj gaa er 1 kopen met camera en bewegingssensor. Deze leg je onder het matras en zodra er 20 seonden geen ademhaling is waargenomen gaat dat ding piepen.

Tis wel prettig om je baby te zien als je beneden zit, vandaar dat wij er ook 1 met camera kopen.

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    oh dat is mooi dat infrarood.....en het is inderdaad een prettig idee om je kleine te kunnen zien! en niet alleen uit angst maar vooral omdat ik nu zie wat mijn zoontje allemaal doet op zijn kamer hahahaha je lacht je soms rot als je kon zien wat een baby doet die net leert te vertellen.(in bed tegen knuffels)..dus het is ook nog eens leuk :p
    grtz Ramona

4. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    nou ja ik heb de camera nu maar ik zie geen kl*te in het donker :evil:
    volgens mij klopt er iets niet...in het licht is superbeeld maar met de gordijnen dicht zie ik niks meer :(
    dus als iemand dit leest die dit ding ook heeft dan laat even weten of het bij jou ook zo is
    grtz Ramona

5. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Mag ik vragen in welke winkels deze teddy cam te koop is?
    Kan hem namelijk alleen vinden op internet maar zou hem dan liever in de winkel kopen.

Zijn er nog meer van dit "soort" babyfoons?

Share This Page