k wou straks me de kinderen even met de bus weg, maar kvroegme oppeens af of je nog wel gewoon een kaartje in de bus kan kopen. Weet iemand dit?
In rotterdam wel. Geloof 2,50 of 3 per kaartje. (Al heb ik zelf een chipkaart dus het kan zijn dat de prijs ietsjes afwijkt. )
In eindhoven kan het gewoon, maar betaal je 3,50 per rit. Binnen 2 uur terug is dat kaartje nog geldig anders moet je een nieuw kaartje kopen a 3,50. Echt belachelijk duur dus!!
Hier in Tilburg kan het ook. Je betaald 3,50 meen ik (of 3,20) en kinderen zijn gratis. Wel is het kaartje een rit geldig en zul je terug naar huis altijd een nieuw kaartje moeten kopen. Voorheen kon je binnen 1 uur nog overstappen of terug met zelfde kaartje
Dat is in een hoop plaatsen inderdaad zo. Mijn oma wilde van Wilnis naar Mijdrecht (een kilometer of 5, je zit misschien 10 minuutjes in de bus) en moest 10 per persoon betalen
Hier 5 euro naar een paar dorpen veder op. En in de vakantie mag je ook er mee terug. 10 euro vind ik echt veel te veel geld.