Hoi, ik dacht dat ze nog donkerder konden, maar was die van 7 mei (CD14 in een vrij regelmatige cyclus van 28 dagen) niet misschien toch de piek? Zou wel balen zijn als ik ‘m gemist heb! Ik weet wel dat mijn eisprong vaak wat later is, en dus een iets kortere lf.
Op basis van je testen, zou ik zeggen dat deze nog niet positief is geweest. Ik zou nog even doortesten.
Ik zou op basis van je testen ook niet zeggen dat je al een positieve test hebt gehad. Die van 7 mei is wel wat donkerder maar niet positief en zeker geen piek. Ik zou ook nog even doortesten.
Bedankt voor jullie reacties. Met echo is vanmiddag bevestigd dat ei inmiddels gesprongen is, dus heb de echte piek denk ik gemist want ik heb de testen inderdaad wel eens donkerder gehad. Beetje gek wel want heb 6 én 7 mei zowel ‘s ochtends als ‘s middags getest. Ook geen donkerder streepje dan de controlestreep. Maar kon gelukkig meteen door voor IUI dus nu twee weekjes wachten
Heb je vandaag nog je iui gehad ondanks dat ze zagen dat je follikel al geweest was? Wel fijn dat ze bij jullie nog iui's doen, het mmm traject is in de meeste ziekenhuizen gesloten
Ja heb veel geluk gehad, de kliniek is net weer langzaam aan het opstarten. Bij een positieve ovulatietest moet je bellen en dan wordt kennelijk meestal voor de volgende dag een afspraak voor de inseminatie gepland. Ben er nog niet zo in thuis maar als ik het gisteren had gezien, dan was de IUI waarschijnlijk evengoed vandaag gedaan. Ze vonden het geen probleem, kennelijk gebeurt het dus wel vaker als het ei al is gesprongen?
Bij ons gaat dat ook zo inderdaad. Als ik bijvoorbeeld vanmorgen een positieve ovulatietest zou hebben en ik zou bellen naar het ziekenhuis, dan moet ik morgen ochtend komen. Maar dat is in principe prima op tijd omdat het eitje springt tussen 24 en 48 uur na de positieve test. Op jouw echo was te zien dat ie al gesprongen was. Hopelijk was dat dan echt net gebeurd en was het nog op tijd.