Ervaringen testjezelf.nu. Vaag 2e streepje.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lach, 17 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Gisteren en eergisteren had ik een omo witte test van testjezelf.nu.
    Wel was op de test van gisterenochtend in de avond een duidelijke indroogstreep te zien. Dacht toen al, wat een rot test dat er zo'n duidelijke indroogstreep op komt!
    Maar ik kon het toch niet laten vanmorgen nog de laatste test te doen die ik heb liggen. En het streepje dat je ziet op de test stond er met 3 minuten.
    Vorige 2 zwangerschappen had ik met 9dpo licht positief getest met testen van ebay, (veel fijnere testen zijn dat!) dus vandaar dat ik het niet kon laten nu ook zo snel te testen. Ik verwacht zaterdag of zondag mijn NOD.
    Ik doe zelfinseminatie ivm vaginisme en heb op zaterdag 5 dec geïnsemineerd toen ik veel vruchtbaar slijm had. Zondag ochtend (geen ochtend urine) positieve ovulatietest, maandag lichte ovulatie krampjes. Kon zondag of maandag niet meer insemineren omdat mijn vriend zondag weg moest voor zijn werk een aantal dagen.

Sorry voor het hele verhaal, maar dan weten jullie ook dat er na 5 december dus niet meer geklust is en ik zelf beetje bang was dat ik te vroeg was met inseminatie, (dag voor positieve ovulatietest) maar anders kon het niet helaas deze ronde.

Maar hier is dus de test van vanmorgen:

Bijgevoegde bestanden:

2. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Vrees dat deze uitslag niet juist is. Ik zie de streep die je bedoelt alleen gezien de c-streep exact onder de c staat verwacht ik de t-streep ook precies onder de t.

Ik kenner testen verder niet dus kan er verder ook weinig over zeggen.

3. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klopt dat die niet helemaal onder de T staat. Echter heb ik daar over vaak gelezen dat dat niet uit maakt als het streepje maar roze is. Ik zie niet duidelijk een roze streepje, maar zeg ook niet meteen die is grijs. Ik beschouw hem zelf eigenlijk ook wel als negatief, maar toch eerst 2 omo witte testen van deze en nu dit binnen de 5 minuten dit 2e streepje. Dat maakt me dan weer aan het twijfelen....Maar mijn gevoel zegt dat deze test dus niet goed is.

De opdroogstreep was ook precies onder de T. (zie foto)
    Ik vind het in ieder geval rot testen. Deze heb ik gekregen van een vriendin, maar ik ga ze zelf dus nooit kopen.

Bijgevoegde bestanden:

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Tja, het zou kunnen. Zou nog paar dagen wachten en dan opnieuw testen met andere testen. Ik zie heel vaag wat ja, maar het kan nog alle kanten op. Zou dus gewoon wachten op je nod.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Zondag posi ovu dan zal je ei op maandag of dinsdag zijn geweest.
    Je zit dan nu op 9 of 10 dpo.

Ik zie ook wel iets maar hij staat niet op de goede plek .
    Het verhaal dat het niet uitmaakt waar hij staat zolang hij maar roze is, klopt niet.
    Aangezien testen machinaal worden gemaakt is de afstand tussen controle en teststreep dus altijd hetzelfde.
    Staat de teststreep op een andere plek (te dicht op of te ver af van de controlestreep) dan is de uitslag negatief.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. Doe dus even een test van een ander merk of test over een paar dagen even opnieuw.

7. lach

lach Actief lid

6 dec 2015
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt mij ook logisch. Vind het wel gek dat ze in de bijsluiter er niks over zeggen. Staat heel veel over wanneer positief of wanneer negatief maar niks over eventueel 2e streepje die niet onder de T staat :D

Ik beschouwde hem zelf al als negatief, maar toch begin je dan een klein beetje te twijfelen. Ben blij als mijn ebay testen binnen zijn. Die geven nooit indroogstreepjes of valse vage verkeerde plek streepjes ;)

8. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken deze testen wel en als je zwanger bent, komt het streepje echt keurig onder de letter te staan.

Betekent niet dat je niet alsnog zwanger zou kunnen zijn, maar op basis van dit streepje aan de zijkant zou ik dat niet zeggen.

Deel Deze Pagina