Hallo meiden, Ik zit nu op 10/11 DPO, een beetje afhankelijk van of mn ei op 4 of 5 december was. Nu heb k een test gedaan die in principe 4 dagen voor NOD uitgevoerd kan worden. Echt 100% omo wit vind ik hen niet maar het is echt turen.. aan de onderkant (kant van de tekst) zie ik toch wel een beetje een inieminie streepje. 2 dagen terug was de test voor mijn gevoel echt spier en spiet (sorry ben ongeduldig haha) jullie mening? Zou het kunnen voor 10 of 11 DPO dat t een minuscuul streepje is wat miss over 2 dagen iets duidelijker aanwezig is? Ik heb geen echte symptomen maar wel overduidelijk veel meer puistjes sinds een dag of twee. Let me know!
Ik lijk inderdaad ook een tuurdertje te zien. Zou kunnen dat je laat HCG aanmaakt natuurlijk, hoop dat ze mooi gaan oplopen!
Ik zie m wel, hopelijk gaat ie oplopen!! Ik heb zelf niet zulke goede ervaringen met dipsticks ivm valse streepjes
Ik zie hem ook, maar weet inderdaad ook dat ze weleens vals positief testen . En 10'dpo had ik net zulke vage testen bij m'n tweede als jij. Hele trage hcg opmaak.
Bedankt voor jullie reacties! Ze zijn positiever dan ik had gehoopt moet zeggen dat t in t echt nog iets beter te zien is dan op de foto. Maar t blijft turen en afwachten.. ik wil eigenlijk wel kv testen proberen aangezien ik daar veel positieve verhalen over hoor maar ik woon in zo'n dorp waar geen kruidvat is en heb geen auto ter beachikking hahah dus voorlopig nog maar even testen met Sensitest.. hou jullie op de hoogte! (Mochten jullie dat leuk vinden!)
Hmmm ik vind het lastig. Ik zou morgen en eventueel over een paardagen nog eens een test doen, als je zwanger zou zijn moet die oplopen! Spannend. Succes Liefs PandaBeertje