Hoi, ik ben nieuw hier... wij zijn bijna een jaar bezig voor een 2e.. mijn nod is a.s. donderdag . Gister ochtend getest met een test van de action, zie foto. Gister avond nog eens gedaan, iets lichter, maar nog wel te zien. Vanmiddag een test van de Kruidvat... helemaal niks!!! Ook niet heel licht. Echt niks... wie heeft er ervaring met wel 2 positieve testen van de action, maar niet van de Kruidvat? Dank je wel alvast!
Okee wel apart dat die van Kruidvat negatief is aangezien action meer hcg nodig heeft dus denk dat als streepje van action ook lichter was het of niet goed is of je urine gewoon minder geconcentreerd was met de 2de action test en kruidvat
Alle 2 van de action zagen er zo uit. Alleen die van gister avond iets lichter... streep stond er beide keren binnen 2 minuten ofzo.
Dat is vreemd! Wat baby90 al zei, de testen van de action hebben meer hcg nodig, dus omgekeerd is het wel vaak het geval (dat je wel een streep hebt op kv en niet op action). Heb je de testen van 2 voor 5 euro gebruikt? Ik zou doortesten met de testen van de action, daarop hoort het streepje op te lopen. Ik vind hem er echt positief uit zien en als ik niet beter zou weten zou ik je feliciteren. Hopelijk is het raak!
Nee. Niet de 2x5. De gewone zeg maar, waar een plus moet komen... pffff.... heb ook wel ongesteld gevoel, maar dat had k bij mijn dochter ook...
De 2 voor 5 euro zijn veel gevoeliger. Daar zou je dus zeker een duidelijke streep op moeten hebben nu ik zou die even gaan halen
Ik heb alleen maar negatief getest afgelopen week met die Kruidvat plus testen. Echt Omo wit. Terwijl ik op 2voor5 en action testen goed positief testte! Ik weet niet wat er mis is met die testen, maar iets wel in ieder geval!! Je action test ziet er hartstikke positief uit meis
Dat streepje op de action test ziet er goed uit. Toch ben ik verbaasd dat de plus test helemaal omo wit is. Die zou nl minstens bij dezelfde hoeveelheid hcg moeten aanslaan. Te meer omdat het een vroege test is. Het gekke is dan ook wel weer dat velen hier juist een plusje inzien terwijl ze niet zwanger zijn en jij ziet helemaal niks? (Dat kan hoor, is geen verwijt). Ook omdat je zegt dat je 2e test iets lichter was en de dag erna niks meer te zien is (oke andere test dus niet te vergelijken misschien), ben ik niet helemaal positief eerlijk gezegd. (Ik hoop dat ik het mis heb uiteraard). Je kunt niks anders doen dan afwachten en morgen opnieuw testen. Liefst ook met action. Dan weet je of hij oploopt of niet. Kv is leuk voor het streepje, maar zegt nog steeds niks mijns inziens. Ik zou dus iig ook een action doen, welke test je ook ernaast doet.
Ik heb geen ervaring met de Kruidvat test die jij gebruikt hebt. Maar ik heb wel de action gebruikt en die van jou ziet er positief uit! Zou zeker door testen met de action en donderdag op je nod een clearblue digital doen!! Ik zeg gefeliciteerd!!
Uit eigen ervaring de plus test van kruidvat gebruikt en de 2voor 5 de plus was haast niet te zien.. terwijl de 2voor 5 die avond juist heel duidelijk was. Maar als ik die van de action zie denk ik toch echt dat het raak is.. gefeliciteerd!!
Hier wel goede ervaring met plustesten vd kv bij beide zwangerschappen gebruikt (miskraam en bij mijn zoontje) en waren echt knallers...maar ik was wel al best wat overtijd, misschien dat hij minder gevoelig is bij een prillere zwangerschap.