Wij proberen regelmatig even een avondje samen weg te gaan. We plannen dan om en om iets leuks. Ik ben nu op zoek naar leuke ideeën want ik ben even leeg. Uiteten, bioscoop en escaperooms doen we al vaak. Op mijn verlanglijstje staat nog C taste in Amsterdam. We zijn niet echt van de danslessen of zo. Doloris maze in Tilburg vonden we wel heel leuk om te doen. Hebben jullie nog leuke tips.
- Dinner Train - Sterren kijken bij een sterrenwacht - Glow golf - Bowlen - Karten - Concert - Dom Under - China Light Festival - Vuurwerkfestival Scheveningen (ergens in augustus geloof ik) - Glas blazen Niet voor een avondje maar meer voor een dag(deel): Wij gaan langzaamaan alle provinciehoofdsteden af om de lokale lekkernij te eten. Dus Bosche bollen in Den Bosch, vlaai in Maastricht etc.
Ik ben laatst in gamestate geweest met de Kids. En dat lijkt mij ook wel leuk om met je partner te doen. Het is een grote spelletjeshal. (Prive)sauna
Holy moly breda heeft ook soort doloris beleving als ik t goed inschat! Eten in het restaurant is sowieso fantastisch, en de comedy nights zijn ook een aanrader daar!
Wijn of bier proeven Gewoon uit eten maar dan met gesprekspartners erbij (van alles te koop online, met leuke vragen)
Ik heb voor deze maand Holy Moly gereserveerd naar aanleiding van jou tip. Eten en de theater tour. Ziet er super leuk uit. Thanks!
Bowlen Fluisterbootjesrondvaart Kajakken Museum Chocoladeproeverij Vespatour Cursus van iets creatief of koken Minigolf Dierentuin Schaatsen Tandem rijden met de fiets Kroegentocht en erna op hotel Muurklimmen of boulderen Onze living en keuken komen verven
We zijn net terug onderweg naar huis van onze datenight: nog eens samen naar een voetbalmatch gaan kijken
Leuke ideeën! Wij komen niet verder dan al 15jaar bij de wok eten en zsm naar huis om uit te buiken op de bank met een filmpie
Leuk! Wij doen ook om en om een date en proberen elke keer weer iets origineels te bedenken - Musical (we zijn naar Aladin geweest in Scheveningen echt onwijs leuk met eten/wandelen aan de zee) - Remasterd Rotterdam (interactieve kunstervaring, duurt ongeveer 2 uur, daarna Rotterdam in gegaan) - Weekendje Centre Parcs Kempervennen (lekker romantisch haardvuurtje aan met uitzicht op het water en bos/vogeltjes etc) - Spa puur Amsterdam (luxe welness met veel mogelijkheden en goed eten) - Lesje pottenbakken staat nog op mijn verlanglijstje, gewoon om eens lekker smerig te worden én er hopelijk een leuke vaas aan over te houden - Avatar bioscoop (lange zit en niet echt origineel maar de moeite waard vinden wij) Manlief is aan zet voor de volgende date, als we weer op avontuur gaan hoor je van me