Hoii Hoii Misschien dat er al een topic over is maar ik kan helaas niet zoeken. Maar zijn er dames die ervaring hebben op asos.com? Hoe is de kwaliteit van de bestelde producten? Hoe is het leveren? En hoe gaat het met dingen terug sturen? Is dit makkelijk of veel gedoe? Hoop dat er wat dames zijn die mijn vragen kunnen beantwoorden Alvast bedankt!
Het terugsturen en de klantenservice is prima! De kwaliteit is verschillend. Ik heb weleens jurkjes binnengekregen waarvan de stof echt heel erg dun was, maar de wat duurdere dingen zijn wel gewoon van goede kwaliteit en mooie stofjes.
Ik ben een grote fan van asos. Over de kwaliteit is moeilijk wat te zeggen omdat asos een soort van wehkamp is die allerlei merken verkoopt maar ook eigen merk. Service vind ik top vooral omdat als je zsm wat nodig hebt voor 15 euro extra je bestelling de volgende dag thuis hebt. En natuurlijk de ruime keuze die er is!
Hier ook goede ervaring met Asos. 3 jurken besteld, 1 gehouden en van de andere 2 gewoon netjes het Geld teruggekregen.
Van wat ik gelezen heb zijn de condities voor/en de druk op de werknemers die jou pakketje opsturen rampzalig. Ik zou om die redenen daar al niks bestellen omdat ik zulke praktijken niet wil ondersteunen.
Wij hebben daar toen uggs gekocht ik zocht een bepaald model en die hadden ze daar goedkoper. werd netjes geleverd. Mijn moeder heeft van haar een keer terug moeten sturen kost je wel geld natuurlijk maar netjes geld terug gehad. Daarom zou ik er kleding etc niet zo gauw bestellen. Wel qua dingen hoe ik weet hoe het zit zoals bepaalde schoenen die ik al heb maar dan andere kleur wil ofzo.