Is de bevalling begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Mevrouw Pinguin, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ondanks dat het de tweede is. ..Zo onzeker. ...

Vanmiddag kreeg ik rugpijnog (15 uur) en dat zeurde tot aan het avondeten Door. Toen kreeg ik harde buiken die redelijk gevoelig waren, om de 9/10 min. Dl was nog wakker dus rust had ik niet.

Ik heb geducht. Ze ligt nu een uur in bed en heb sindsdien iedere 4 min weeën. Regelmatig, dus niet een keer 5 of 6 min, nee stipt iedere 4 min. Ze duren 1 min 10 sec- 1 min 40 sec.

Het voelt iets heftiger dan menstruatie kramp. Zowel in mijn buik als mijn rug. Tijdens een wee voel ik de baby duwen tegen de bekkenbodem.

Ik hoef ze niet weg te zuchten, heb een kruik in mijn rug en buik en daar voel ik ze nog duidelijk doorheen.

Zou dit dan het begin zijn? Kunnen voorweeen ook zo Regelmatig komen? Ik weet dat ik af moet wachten maar vind het zo spannend. Het voelt nog niet als de weeën die je bij 6cm ontsluiting hebt hoor. Ik kijk ook nog lekker film dus kan het goed aan.

Wat denken jullie? Ik vind het zo spannend. Ik denk dat we het morgen ochtend weten. Dan heeft het of doorgezet of het is weg. .

2. Theemuts02

28 sep 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik je verhaal zo lees kan het zomaar het begin zijn. Ik duim voor jullie. Succes! En hopelijk vannavond/vannacht/morgen jullie beeb in je armen.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Lekker vl een kruikje laten halen en afwachten :) Hoog tijd voor het echte werk, aan je banner te zien!

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zo begon het bij mij ook. Toen de oudste was opgehaald en ik ging douchen zette het goed door. Succes!

5. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Zo begon het bij mij de vorige keer ook, klinkt positief. Succes!

6. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik hoop het. Situatie is nog hetzelfde. Alleen komen ze nu om de 3,5/ 4 min en worden ze iets schrijnende. Ik herken het niet als voor weeën. ...maar straks zakt het weer af. Manlief en ik liggen beide in bed zo van. ..mocht het toch Door zetten kunnen we nu nog heel even slapen.

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Klinkt als de real deal! Succes met de bevalling!!

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zo begon het bij mij ook! Ik kreeg het advies van vk om te gaan lopen.
    Heb 2u lang gelopen en dat heeft de ontsluiting goed bevordert.
    Ik had ook niet echt pijnlijke weeën. Lag ook lekker films te kijken. ;)

Hoop voor je dat je snel je kleintje in je armen mag houden

9. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Klinkt als het begin! Volgens mij gaan "gewone" harde buiken weg bij douchen en nemen weeeën toe met douchen? Ik weet het niet zeker, maar misschien dat je kan kijken wat een douche doet :) Succes!

10. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Klinkt wel alsof het begonnen is. Spannend! Hoop voor je dat het doorzet, hoog tijd aan je banner te zien. 😊 Succes!

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Spannend klinkt wel heel bekend allemaal hoor!! Ik duim dat het goed doorzet en je een goede bevalling heb! Succes !

12. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik twijfel nog steeds. Het is niet super pijnlijk. Maar wel irritant genoeg om er niet van te kunnen slapen. Het neemt qua pijn heel iets toe. Ik zal echt af moeten wachten

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Pff wat vervelend heh! Bij mij waren de 1e weeën erg onregelmatig.
    Ben je al gaan lopen? De zwaartekracht helpt dan een hoop.
    Zat toen al heel snel op 6cm zonder echt veel pijn te hebben

14. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik zit nu beneden. Eigenlijk is het waardeloos. Dl is ziek en slaapt vanaf 23 uur in ons bed. Hoofdzakelijk boven op mij. Ze is zo aan het draaien dat ik mij niet kon concentreren. Ik ben nu naar beneden gegaan om inderdaad wat te gaan lopen/staan maar er gebeurt niet zoveel meer. Het lijken nu wel continue harde buiken/weeën te zijn die 5 min aanhouden. Ik weet het niet meer. Misschien wil ik te graag. In bed kan ik mijn rust niet meer vinden. Denk ook dat mijn lichaam reageert op onze zieke dochter. Sinds zij bij ons ligt voelt het anders. Er is nog wel van alles gaande maar de regelmaat is er een beetje uit. Pijn neemt gestaag iets toe maar ik voel dat dit geen goede weeën zijn. Ik weet dat ze krachtiger moeten worden.

15. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Nu beneden iedere 2 min weeën. Zo vervelend dat ik nog steeds niet overtuigd ben of dit het nou is of niet. Ik kan ze nog super goed opvangen maar ze zijn ook zeker niet ongevoelig. ......maar de pijn die ik voelde tijdens de eerste bevalling. ..die voel ik niet. Het lijkt misschien een begin te zijn, de eerste cm ontsluiting? Ik wil Tot de ochtend wachten met vk bellen omdat ik er niet zeker van ben en het midden in de nacht is

16. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Succes! Hoop toch dat het doorzet voor je!

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Succes!!

18. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Hoe gaat het nu?

19. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu? Bij mij hebben deze weeen aangehouden tot mijn vliezen gebroken werden... Hopelijk zet het nu goed door.

20. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik ben weer naar bed gegaan tegen 4 uur en tot 7 geslapen dus kennelijk niet echt heftige weeën. Maar nu ik wakker ben wordt het wel feller/steekt meer. Ik vind het best jammer dat ik kennelijk een lichaam heb die er heel lang over doet. Bij de eerste ruim 26 uur vanaf dat het heftig werd, maar denk wel 4 dagen in totaal met zulke weeën als nu. Dat het maar doorsukkelt....

Ik ga zo douchen. Kijken of het Door gaat zetten

Deel Deze Pagina