Na meer dan 5 maanden thuis te hebben gezeten moet ik zeggen dat ik het heerlijk vind dat ik morgen weer mag gaan werken even geen mama zijn maar lekker aan het werk op mijn BSO groep heb er echt gewoon zin in haha ben ik nou vreemd
Heerlijk toch? Ik kon na 10 weken verlof na de bevalling van mijn eerste echt niet wachten om weer te gaan werken! geniet ervan!
Fijn toch dat je zo'n zin hebt om weer lekker te gaan beginnen. Ik vond het vreselijk om weer aan het werk te gaan en dan is het echt niet leuk om jezelf 3x per week naar het werk te slepen. Veel werk-plezier morgen
scheelt denk ik ook werk dalijk 4 middagen 2 vanaf 2 uur en 2 vanaf 11 uur en mijn ouders en schoonmoeder passen op dus weet ook dat de kleine goed verzorgt wordt en de ochtenden ben ik thuis
Veel plezier meid! Ik werk nog maar 16 uur en ben afgelopen week begonnen. 2 dagen gewerkt en ik vond het HEERLIJK! Gewoon weer ff mn eigen ding doen en wat anders. En ik genoot 100x zo veel van mn ventje toen ik terug was. En daarna was ik weer 4 dagen vrij, dus weer extra genieten. Toch fijn juist om weer zin te hebben om te werken? Wordt het ook geen drama iig.
Ja inderdaad heerlijk alleen morgen wordt pittig moet ik om 8 uur de deur uit voor bhv herhaling en daarna wat heel leuk is hoor haha naar marco borsato maar ben dan pas om uurtje of 1 in de nacht thuis das wel heel lang haha
Ik zit ook al vanaf 30 weken zwangerschap thuis, dus nu 12 weken. Over 11 weken ga ik weer aan het werk, dan ben ik ook een half jaar thuis geweest. Ik weet dat ik me vreselijk schuldig ga voelen als die dag komt, maar eenmaal op het werk voel ik me vast weer super. Dat was bij C. ook zo. Eigenlijk verheug ik me wel weer op het werk! Dus je bent niet raar haha.
Ik heb bij de eerste een vreugdedansje gedaan toen ik weer aan het werk mocht De tweede keer trouwens ook, maar daar kwam ik snel van terug, hihi. Maar dat kwam ook omdat ze tot 10 maanden niet doorsliep en de combinatie 2 kindjes-niet goed slapen-werken errug pittig was. Gelukkig is het nachtbraken dus over en kan ik heerlijk genieten van mijn kindjes EN van mijn werk. Veel plezier vandaag!
Ik was ook blij weer aan het werk te gaan. Ik voelde me vooral schuldig over het niet schuldig voelen.
echt ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk we even wennen nu na 2 weken doodmoe hihi maaar o zo lekker
Ik stond ook te springen om weer aan de slag te gaan Thuis bij mijn zoontje zijn is ook erg leuk, maar zwangerschapsverlof+bevallingsverlof bij elkaar was in mijn geval 18 weken (zoon was 13 dagen te laat!!!). Dat was wel erg lang, hoor!
Ik mag ook over een week weer aan het werk ('s middags op een bso groep en 's morgens op kantoor) en heb er ook weer zin in..
ik ben vandaag voor t eerst weer gaan werken en ik vond het heerlijk!!! Ik sta voor de klas (kleuters) en de kids hadden mij gemist en ik de kids ook!!! word helemaal happy van werken