hey ella ja die bedoel ik. ik zag ehm toenstrax nog langskomen en nu kan ik hem niet meer vinden hahaha
ik heb em net gevonden! maar je kunt alleen de orginele bonnen gebruiken!!!!!! moet je je ff inschrijven bij kruidvat.nl En dan krijg je die bonnen per post!
Wat? Lees ik gratis? Mijn oren staan op scherp. Is dat 1 heel pak? Ook voor de 3 - 6 kg categorie? Wil kruidvat luiers proberen, aangezien ze goed aangeschreven staan.
Haha, je leest idd dat het gratis is. Maaaarrrrr het ging om een pak newborn luiers van 18 stuks. De actie is alleen geldig met de originele bonnen die je thuisgestuurd krijgt van de Kruidvat. Kopie bonnen nemen ze niet meer aan Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/255300-gratis-newborn-luiers-kruidvat-t-m-31-12-2011-a-2.html
haha thxx ella.. ja ik zag ook gratis staan en dacht daar moet ik zijn.. dees dank je voor de link ik ga me nu aanmelden topic mag wel dicht nu hoor.. xxxx
dees dees haha ja die link bedoelde ik ook! sweet chocolate , je kunt je inschrijven op de site en dan krijg je die bonnen thuis gestuurd! die kun je dan inleveren bij kruidvat.