na alle onderwerpen, waar ga je naar toe, wat staat er op het lijstje. Natuurlijk dan ook het topic wat heb jij gescoord. Wij zijn alweer terug en hebben gescoord. Een fietsje voor dochterlief Baby born kleertjes leuke dvd voor zoonlief en 2 voetbalshirts voor zoonlief. Was eigenlijk op zoek naar een grote fotolijst, maar we hebben natuurlijk weer een aparte maat nodig dus niet gevonden. wat hebben jullie gescoord?
Dochter heeft een stapeltje donald duckjes gekocht. Ik niks, ik was blij dat ik weer weg was Ik hou er totaal niet van, voetje voor voetje langs kleedjes met troep die ik zelf in mn container gegooid heb
Op 1e markt niets, wat een troep daar. Op 2e markt RomPomPom woordenmaker, Avi ik leer lezen boekjes, Mini Loco, Monopoly junior en Spy train van Cars2. Straks nog even naar mijn zus en daar nog even kijken op de vrijmarkt.
2 paar schoenen voor zoon echt helemaal nieuw met doos all stars en vanns totaal 7,50 Nieuwe Vingino broek voor dochter ook weer helemaal nieuw 2,50 En all stars voor mijzelf ook nieuw 3,50! Dus een goede "vangst" 😃
Een nenuco bedje voor de meiden voor aan het bed Fiep westendorp ganzenbord Dvd van Hello kitty Zelf ook spullen verkocht. Gelukkig gingen we met minder naar huis als dat we kwamen.
2 Borre boekjes en een klein action man poppetje. Godzijdank ben ik weer thuis, wat een troep gooien mensen toch op een kleedje. Nee zulke dingen zijn niets voor mij, al dat stapvoets lopen en al die drukte. Ik verkoop/koop liever gewoon op de verkoop hoekjes op facebook en op marktplaats
I love it hahaha... zo zie je maar hoe het kan verschillen. Maar hier is het ook nooit te druk, dat scheelt. Gelukkig is het tot nu toe droog. Hier gescoord: * 2 spijkerbroeken, bloesje en voetbalshirt voor 7 euro samen. * Spel Rik Muizenschrik 2,50 euro * 2 Mega Mindyspellen voor 3 euro (als nieuw, dus die geef ik een keer met een verjaardag) * een drakenspel (echt superleuk) voor 2,50 euro. * teva-sandalen voor 1 euro. * borre-boekjes voor een paar cent per stuk. Echt leuk.
Een houten poppenhuis en twee puzzels (met in elke doos drie puzzels). En verder blij dat ik weer thuis ben. Het is mij op zo'n vrijmarkt toch iets te gezellig
7 kartonnen leesboekjes 6 andere voorleesboekjes 2 dvd's Een speelrups Een kogelbaan Dochtertje weer helemaal gelukkig met nieuwe boekjes! Allemaal kikker, nijntje en woezel en pip!
Ik vond het bagger vandaag maar we hebben 1 spelletje ABC leren mer Dora voor 1.- en compleet gelulkig
mini loco little people een gekleurd ding voor aan de maxi cosi 6 sprookjesboom boekjes Voor de rest weinig leuks gezien, of ik zag wat leuks en daar vroegen ze dan teveel geld voor.
6 houten puzzels 2 barbapapa voorleesboekjes Kartonnen Woezel en pip boekje Super leuk blauw houten loopfietse Spijkerbroekjes en een spijkergiletje Alles voor 12 euro Had gehoopt meer te scoren, helaas een hoop zooi!
Hier was het ook echt leuk toen we weggingen werd het wel erg druk maar toch 2 uurtjes lekker gestruind over de markt. Score hier - gebloemd zomerjasje van Name It 2,50 - witte broek en wit jurkje van Persival samen 1 euro - gebloemd bloesje 1 euro - magneetspel 50 ct magneetboek 75 ct - disney fairies dekbedovertrek 2 euro - rompompom letterkwartet en een stickerboek voor 1 euro samen en nog een paar boekjes, sticker/kleurboeken en wat little petshop poppetjes Goed geslaagd, ben blij . Oh en twee overheerlijke vers oranje tompoezen van de banketbakker
-vuilnis auto duplo -Woezel en pip boekje - 6 cars autootjes - Woezel en PiP houten puzzel Volgens mij was dat t wel. We zijn lekker op pad geweest en nu spelen de kinderen gezellig terwijl m'n man nog een rondje maakt