Campingbedje Landal Orveltermarke

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamanene, 26 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Wij gaan vrijdag met onze peuter van 2 naar een huisje van Landal Orveltermarke. Geen kinderbungalow en er staat bij de kenmerken dat er een campingbedje in staat. We hebben het linnenpakket erbij besteld en volgens een meisje van de receptie zit er dan ook een prima matrasje bij. Weet iemand of dat inderdaad zo is? Of zijn dat die standaard bodems van een campingbedje waarvan je je niet kunt voorstellen dat dat lekker ligt? :/ we twijfelen of we zijn eigen matrasje mee zullen nemen, maar weten dan ook weer niet zeker of dat zou passen en het zou natuurlijk handiger zijn om dat niet te hoeven doen.

2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Wij zijn er enkele jaren geleden geweest en die bedjes zijn prima. maar we hebben bij ander park ook bedjesgehad waarbij het niks voorstelde
    Altijd eigen matrasje meegenomen

3. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Wij hadden, op een ander landal park, een matrasje erbij gekregen dat in vieren op te rollen is. Maar heel vies en kapot. Nee wij nemen altijd eigen matrasje mee.

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Ik zou zeker een eigen matrasje meenemen.

5. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    (Ik wil niet zeuren, maar een campingbedje mag je alleen gebruiken met het standaard matrasje dat erin hoort en wat er niet comfortabel uitziet. Er mag geen losse matras in, een kindje weegt ook veel minder dan jij) of een gewoon matras met zo’n anti uit bed val hekje is dat geen optie?

Lunar1994 en Jessi79 vinden dit leuk.
  6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik nam altijd zelf een vertrouwd slaaptentje mee (Nomad, Deryan). Maar een peuter van twee zou ik gewoon in een normaal bed leggen.

Een losse matras in een campingbedje is inderdaad niet veilig, dat zou ik nooit doen.

7. Annefien

Annefien Bekend lid

4 jan 2021
    596
    359
    63
    Vrouw
    Hier hetzelfde.
    Voor de oudste nam ik ons eigen campingbedje mee en hij sliep op het niet-comfortabel uitziende matras, een los matras is niet veilig.
    De jongste heeft een deryan tentje.
    En met 2 jaar inderdaad in een gewoon bed met uitvalbeveiliging.

8. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat we het er maar op gokken. Ik vind hem echt nog te jong voor een gewoon bed? Dan valt hij misschien uit bed of gaat hij eruit en ik weet niet of hij de deur daar open krijgt en er zit denk ik geen traphekje bij de trap.. Hij is ook gewend aan de beslotenheid van een ledikantje. Van die onveiligheid van een extra matrasje wist ik niet. Hopelijk zit er een oké matrasje in en slaapt hij gewoon lekker! Ik begrijp dat @Mamavan2SE zelfs bij dit park is geweest en de bedjes toen goed waren dus dat biedt perspectief :) Ben benieuwd naar het park!

9. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Het park is heerlijk! Kleine binnenspeeltuin op de 2e verdieping, klein speeltuintje bij ingang, een natuurlijke zwemplas.

verder leuke drentse huisjes
    Wij hadden 1 huisje aan de rand vh park wat een eigen inrichting had door de beheerders van dit huisje en een hele grote tuin! kamers mega ruim!

10. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Klinkt super! Het heeft alles wat we kunnen wensen denk ik :) traphekje zit er trouwens wél bij zie ik bij de kenmerken. Dat scheelt weer! Maar alsnog gebruik ik toch liever het campingbedje, het is nog zo'n uk.

11. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Tip: neem wel extra beddengoed mee, dat kan nooit geen kwaad. Als het extra matrasje kapot of vies is kan je dit altijd aangeven bij de receptie.

Mamanene vindt dit leuk.
  12. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Wij namen altijd een eigen campingbedje met matras mee. Goed slapen is zo belangrijk voor een 2jarige (en voor de rest van de fam)

Mamanene vindt dit leuk.
  13. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Wij hebben geen eigen campingbedje, zoveel zijn we niet op pad.. in eerdere huisjes hebben we 2 keer een fijn ledikantje met matras gehad en één keer een campingbedje met een minder fijn matrasje. Nu las ik dat veel mensen een eigen matras meenamen en zo kwamen we op dat idee. Maar wat je zegt @Relax, goed slapen voor een 2 jarige is zeker heel belangrijk voor hem en ons. We proberen het gewoon nog eens uit en hopelijk hebben we geluk! En als we pech hebben misschien toch eens een eigen fijn campingbedje overwegen, aangezien er een tweede op komst is die daar ook nog in zou kunnen wanneer nodig.

14. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Als het beddengoed vies is of ivm ongelukje kan je het altijd omruilen.
    Ik zou een eigen matrasje meenemen, hier sliepen ze met 2 jaar al in een groot bed (je zou ook van die zwemnoodles mee kunnen nemen, deze leg je onder het matrashoes, dan vallen ze er ook niet uit.

15. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Is ook wel zo wat je zegt, alleen bij Landal kreeg ik vaak alleen een molton ipv echt een soort hoes. Tevens zit aan beddengoed de geur van thuis. Voor het campingbedje neem ik het overigens alleen mee, moet er niet aan denken om midden in de nacht een ongelukje te hebben en dan geen reserve mee te hebben :rolleyes:

16. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Tweede hands zijn ze veel te krijgen voor weinig

17. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.168
    3.815
    113
    Wij hebben nooit een extra matras meegenomen, dat is echt niet nodig. Ze kunnen ook prima slapen op die oncomfortabele campingbedmatrasjes, echt ;) We namen wel eigen beddengoed mee.

Veel plezier!

Mamanene vindt dit leuk.
  18. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.168
    3.815
    113
    Hoe ging het vannacht?

19. Mamanene

Mamanene Actief lid

21 aug 2022
    351
    386
    63
    Vrouw
    Prima!:D Het is een soort ouderwets campingbedje/opklapbed met houten bodem en een wat dikker, gewoon stoffen matrasje. We hebben het geluk met een uitslaper tot ongeveer half 9 en dat heeft hij ook hier heerlijk gedaan! Bollo is weer een groot succes, het zwembad een drama, precies zoals we gewend van hem zijn :rolleyes: nu lekker in het zonnetje tijdens zijn middagdutje:thumup:

Vulpen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina